Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petitparis schreef:Van schreef:Ik blijf dat raar vinden een pup toegewezen krijgen via de rasvereniging. Ik zou dat als koper en als fokker nooit willen
Hier sluit ik me bij aan. Als pupkoper zou ik er absoluut niet happy van worden, maar als fokker al helemaal niet. Je wil een pup om je eigen honden hun bloedlijnen aan te vullen EN je wil dat je eigen pups terrecht komen bij mensen waar je zelf ene goed gevoel bij hebt.
Limoen schreef:Ik heb 2 langhaar chihuahua's. Pittige hondjes maar met een strakke opvoeding hele leuke en sportieve hondjes. Heb je al een fokker op het oog?
SofieHavan schreef:Limoen schreef:Ik heb 2 langhaar chihuahua's. Pittige hondjes maar met een strakke opvoeding hele leuke en sportieve hondjes. Heb je al een fokker op het oog?
Nee ik ben aan het rondkijken. Er zit zoveel broodfok tussen dat het niet gemakkelijk is, vind ik. Zo zielig eigenlijk, dat zou toch echt aan banden moeten gelegd worden!
Bo_Y schreef:We hebben voor haar 4,5 maand op de lijst van de rasvereniging gestaan. Begonnen op plek 278 en bij plaats 99 gebeld dat er in buurt een nestje was en we aan de beurt waren. Compleet in shock, want we dachten het duurt nog wel even. Uitgebreid kennis gemaakt met fokker en info gehad over de ouders en besloten dat we hier wel een pup van wilden. Pups zijn door de fokker op karakter verdeeld onder de gezinnen. Bij ons twijfelde ze tussen 2 en Saar heeft bij het laatst bezoek ons gekozen. En nu woont ze alweer 4,5 week bij ons.
Is zindelijk sinds 3 weken en vanaf de eerste nacht ook snachts. Slaapt in bench van 11 tot 7 en dan moet het slaapkopje wakker gemaakt worden...