Inderdaad wel goed laten weken in warm water, maar alsnog geeft het dan wel een tijd nog een bruine kleur af hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kozbi schreef:Is dat niet t zelfde? Uit zon turf of modder laag? Haha
Tasserd schreef:Hee dames! Nog een fijn 2016 gewenst! Heb door de drukte niet echt de tijd gehad om mee te praten, maar ik lees wel gewoon mee![]()
Ik zag iemand vragen naar ervaring met het filterzand van Wilfred Haan. Ik heb het een maand terug besteld, het was de volgende dag al binnen, de service is erg goed en ik ben ook zeer tevreden over het zand. Heb het een paar keer uitgespoeld, in mijn aquarium gedaan en mijn water is ook bijna niet troebel geweest
Heel veel plezier met de herinrichting van je aquarium LoveUggs! En wel foto's maken hè
En wat een ontzettend toffe vissen een paar pagina's terug Mioux!
LoveUggs schreef:Op basis van je uitleg denk ik dan idd mangrove hout. De donkere (rood achtige) kleur herken ik hier heel erg in. Maakt dit dan ook dat je water een bruinere kleur heeft? Ik doe namelijk steeds mn best om mn bak wat 'schoner van kleur' te krijgen, maar dit lijkt eigenlijk niet te verbeteren.vooral mijn moeder zeurt daarover
LoveUggs schreef:Tasserd schreef:Hee dames! Nog een fijn 2016 gewenst! Heb door de drukte niet echt de tijd gehad om mee te praten, maar ik lees wel gewoon mee![]()
Ik zag iemand vragen naar ervaring met het filterzand van Wilfred Haan. Ik heb het een maand terug besteld, het was de volgende dag al binnen, de service is erg goed en ik ben ook zeer tevreden over het zand. Heb het een paar keer uitgespoeld, in mijn aquarium gedaan en mijn water is ook bijna niet troebel geweest
Heel veel plezier met de herinrichting van je aquarium LoveUggs! En wel foto's maken hè
En wat een ontzettend toffe vissen een paar pagina's terug Mioux!
That was me! Ik heb het gister besteld, en hij heeft gister avond direct voor me besteld en krijgt het dinsdag binnen, dus gok dat ik het woensdag binnen heb, anders donderdag.
Ennee ik ga zeker foto's spammen!
Kozbi schreef:Bedankt!
Ik wil graag naar een bijna 4 jarige merrie gaan kijken van de hengst Nando.. Heeft iemand hier ervaring met halve tuigers? Ofja kwpn tuigpaard. Ze loopt erg leuk maar ik weet niet of dit in de dressuur gewaadeerd word.
LoveUggs schreef:Kozbi schreef:Bedankt!
Ik wil graag naar een bijna 4 jarige merrie gaan kijken van de hengst Nando.. Heeft iemand hier ervaring met halve tuigers? Ofja kwpn tuigpaard. Ze loopt erg leuk maar ik weet niet of dit in de dressuur gewaadeerd word.
Ik kan morgen wel een vriendin van mij een appje sturen? Haar oom fokt in tuigers dacht
Ik, en zelf heeft ze ook een tuigen, weet de afstamming daar alleen niet van.