Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Ik heb hun website eens doorgesnuffeld, ík krijg er een heel negatief gevoel bij; niet een fokker waar ik een pup van zou willen hebben.
Kuggur schreef:Ik heb hun website eens doorgesnuffeld, ík krijg er een heel negatief gevoel bij; niet een fokker waar ik een pup van zou willen hebben.
Simbaa schreef:Kuggur, waarom zou er niet met merle gefokt mogen worden? Ik dacht dat alleen merle x merle problemen zou geven?
JesdaJinn schreef:Ik heb hier al eens gepost dat ik wat vaker met Jinn wil gaan fietsen maar dat het geen doen is want hij is nogal trekkerig en luistert eigenlijk gewoon niet.
Heb mijn zinnen er op gezet en ben gaan trainen. Ben nu een week verder en ik fiets nu heerlijk met hem. Het weg fietsen gaat nog met wat geblaf maar dat wordt ook al minder.
Hoe vaak zouden jullie nu fietsen?
Ik heb nu gedaan. 2 dagen fietsen. 2 dagen rust (kerstdagen). Vanaf de kerstdagen eigenlijk elke dag gefietst.
Het rondje is 1.1 km. Dus echt klein. Is dat te veel of zouden jullie meer rustdagen er in brengen> Om de dag dat rondje fietsen?
Edit:
Uiteraard wil ik dat gaan verlengen en langere afstanden gaan fietsen maar ben net begonnen.
Dit rondje houdt hij prima vol.