Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
japielover schreef:ecobed heb ik idd besteld..
is dit ook handig voor het toiletje
maar kan ik wel 2 ratjes in zo een hokje houden?
BArts17 schreef:Ik heb nu zelf een vraag.
Sinds een tijdje is mijn rat wat wankel, staan haar oogjes op half heeft ze best veel jeuk en valt ze soms van de kast af.
Heeft iemand dit al eena meegemaakt? Het is sinds een week of 3. Ik dacht dat ze zich gewoon niet zo lekker was, maar nu is ze ook afgevallen, niet veel maar toch iets.
Omdat ze zo zwakjes is, heeft haar 'zusje' haar gebeten, daar heeft ze nu wat wondjes van.
Ik hoop dat jullie hier iets over kunnen zeggen. Ze is trouwens 1,5 jaar.
japielover schreef:ecobed heb ik idd besteld..
is dit ook handig voor het toiletje
maar kan ik wel 2 ratjes in zo een hokje houden?
BArts17 schreef:dankjewel voor je antwoord! ik ga zo snel mogelijk naar de dierenarts!
japielover schreef:ik was idd zowiezo van plan uit eindelijk een groter hok te kopen en er dan 1 bij..
we gaan vandaag kijken bij iemand voor een 2e maakt het erg uit hoe ze verschillen dan kwa leeftijd?
en over een paar uurtjes zit hij zowiezo op ecobed.. tis bij ons koopzondag dus dat verander ik zi snel mogelijk..
RedPassion schreef:BArts17 schreef:dankjewel voor je antwoord! ik ga zo snel mogelijk naar de dierenarts!
Sterkte ermee!japielover schreef:ik was idd zowiezo van plan uit eindelijk een groter hok te kopen en er dan 1 bij..
we gaan vandaag kijken bij iemand voor een 2e maakt het erg uit hoe ze verschillen dan kwa leeftijd?
en over een paar uurtjes zit hij zowiezo op ecobed.. tis bij ons koopzondag dus dat verander ik zi snel mogelijk..
Hoe oud is het ratje dat je nu hebt? En ben je heel zeker over het geslacht, dat je er niet straks 15 hebt? Het beste is zo min mogelijk leeftijdsverschil, zeker bij ratjes jonger dan een maand of 4. Waar ga je kijken?
japielover schreef:wat bedoel je met reuteld?
ze eet en drinkt..
was wel actief maar kruipt nu tegen mn warme hand..
ze zoekt ook naar mn idee het warmste plekje onder mn oksel tussen mn borste commetje van mn hand.
moet zeggen dat ik best ongerust ben..
wat ik eerst niet hoorde maar nu wel is was ruis als in snot bij het ademen enkel na een niesbui.
maar gewoon zo valt het mee
RedPassion schreef:japielover schreef:wat bedoel je met reuteld?
ze eet en drinkt..
was wel actief maar kruipt nu tegen mn warme hand..
ze zoekt ook naar mn idee het warmste plekje onder mn oksel tussen mn borste commetje van mn hand.
moet zeggen dat ik best ongerust ben..
wat ik eerst niet hoorde maar nu wel is was ruis als in snot bij het ademen enkel na een niesbui.
maar gewoon zo valt het mee
Ik denk dat wij jij beschrijft als die 'ruis' is wat ik met reutelen bedoel. Dat is een soort knorrende ademhaling. Warme plekjes opzoeken is op zich niet ongewoon hoor.Hoe staan haar haartjes en hoe oogt ze verder?
Cinuforce weet ik niet, zijn dat druppels met alcohol?