Dit betekend voor mij ook (voorlopig) het einde van selecties lopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Machie schreef:Helaas hoort het wel een beetje bij de sport. Het is natuurlijk een sport die een behoorlijke belasting geeft.
Little_Gift schreef:Machie schreef:Helaas hoort het wel een beetje bij de sport. Het is natuurlijk een sport die een behoorlijke belasting geeft.
Spoedig herstel gewenst voor Kaestra.
Maar een kruisband is niet altijd einde verhaal.
Er zijn genoeg voorbeelden van honden die wél terug keren na adequate behandeling en revalidatie dus ik duim!
beauty1love schreef:Mijn border collie is nog steeds geblesseerd. Al weer ruim 3 maanden. We weten nog steeds niet zeker waar het vandaan komt, en zijn al vele fysio bezoeken, röntgen foto’s en ct scan verder. Conclusie is nu dat het uit de iliopsoas komt, en daardoor ook compensatie in zijn rug waardoor die ook steeds opnieuw vast gaat zitten. Na drie maanden wekelijks fysio kunnen we nu langzaam een klein beetje opbouwen met wandelen. Hij zit nog steeds in een ren in huis (zodat hij niet weg schiet als het huis een keer kraakt) en kan merken dat zijn conditie echt helemaal weg is.
Grote kans dat het straks voor hem einde sportcarrière ishij wordt volgende maand pas 7
Little_Gift schreef:Dat zal de tijd uitwijzen.
Nu is het veel te voorbarig om te wanhopen. Self-fulfilling prophecy en al die dingen...
En ach, al is het dan maar recreatief... Ook dat is beter dan helemaal niks meer.
Dus, zet 'm op Machie!
Machie schreef:Little_Gift schreef:Dat zal de tijd uitwijzen.
Nu is het veel te voorbarig om te wanhopen. Self-fulfilling prophecy en al die dingen...
En ach, al is het dan maar recreatief... Ook dat is beter dan helemaal niks meer.
Dus, zet 'm op Machie!
Kaestra loopt al jaren lang op het hoogste niveau. Daarop gaat ze nooit meer terug komen als het idd haar kruisband is. Ik ken er iig niet 1. Daarnaast is het best een explosief hondje die 110% geeft, recreatief... Hoe dan? Ze heeft geen rem oid.
@Kim, de afspraak is nu. Danielle is met haar bij haar fysio/chiropractor en met een uurtje hoor ik ws meer.
@beauty1love, wat een ruk bericht. Een blessure aan de iliopsoas is echt gedoe, maar ze kunnen er wel op terug komen, kost soms wel 6-9 maanden. Pittig hoor!
Little_Gift schreef:En dat bedoelde ik nou dus met nog niet wanhopen en nog niet alles negatief bekijken!
Er was nog helemaal geen duidelijkheid waarom het ging en wanhopen kan altijd nog eens het definitief is.
Anders maak je jezelf er toch maar ziek om door onnodig te wanhopen.
Zo blij dat het vooralsnog positief eruit ziet en goed kan komen!