IwanLuver schreef:Ik lees nog steeds trouw mee en heb een vraag. Bobbie is nu 18 weken en is volop aan het wisselen. Maar hij eet zijn brokjes niet meer. Ik heb ze al geweekt, maar dan is het ook mondjesmaat..
Wat nu te doen? Ik vind overgaan op zacht voer, kvv ofzo te rigoureus.
Of zou er een andere oorzaak kunnen zijn dat hij zijn brokjes niet meer eet?
Goed zachtvoer of bijvoorbeeld de brokjes mengen met gestoomd vlees (koop je ook in worsten, is buiten de koeling houdbaar) kan goed helpen. Gestoomd vlees vinden ze heeeeeerlijk ruiken dus kan zeker helpen om weer te gaan eten.
IMANDRA schreef:Ik ben even alvast een boodschappenlijstje aan het maken... Wat zijn nu dingen die je met een nieuwe pup écht nodig hebt (of gewoon handig zijn) maar waar je wellicht niet aan denkt in de voorbereiding?
Volmondig de ren 
Ik vond (vind) ook een lange biothane lijn fijn voor erbij. Lekker laten slepen en makkelijk schoon te maken + licht van gewicht.
Veel verschillende fleece speeltouwtjes, verschillende lengtes en diktes. Zeker in het begin om het bijten af te wenden, we hadden er altijd 1 in onze zak mee, en nu met wisselen opnieuw. Ook maak ik ze nu vochtig en doe ze in de vriezer vanwege het wisselen. Hij is daar echt heel blij mee.
1 of 2 is dus zeker niet genoeg.
Heuptasje voor trainers en poepzakjes?
Afhankelijk van hoe of wat je wilt voeren: verschillende feeders? Wij voeren zeer zelden in een gewone voerbak haha.