Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesR schreef:Ben even zo druk met de baby's dat ik later wel even weer op de rest reageer hoor![]()
Heb ze inderdaad apart, de ouders jagen er heel fanatiek op. Kon echt merken dat ze vandaag lang niet zo op hun eigenlijke eten afgingen als normaal, nog vol van alle baby's vrees ik
![]()
De tijdelijke "babykamer". In een 3L bakje die ik in een een wat groter aquariumpje heb gezet, au bain marie verwarming![]()
. Bij de baby's zelf heb ik een luchsteentje voor wat zuurstof en waterbeweging. Staat op een ander bakje zodat er wat meer watervolume in het aquarium kon. Als het goed is komen dinsdag
mijn bestelde filtermatten. Afhankelijk van hoe het dan gaat, ben ik van plan het aquarium in tweeën te delen daarmee zodat de techniek aan 1 kant kan, en de babys aan de andere kant. Dan hebben is er een wat hoger volume water om de waarden stabiel te houden, maar hebben ze toch beperkt ruimte (ivm de hoge benodigde voerdichtheid).
[ [url=m/M9hWvD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is me vanochtend gelukt om ze op video te krijgen terwijl ze aan het jagen zijn![]()
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=4DPrMUJrExc
Je kan het beste net onder de drijfplantjes kijken. Die kleine 1/4 speldenknopjes die af en toe opeens naar voren schieten zijn jagende baby kogeltjes. Blijf me er over verbazen hoe absurd klein ze zijn haha! Heb net bij Amazon een (goedkoop) macro voorzetlensje voor op mijn mobiel besteld, dan kan ik ze hopelijk wat beter in beeld brengen nog
Mandyy schreef:Is dat zo?
Wij wilden gisteren shoppen maar konden nergens terecht zonder afspraak (hebben vooral tuincentra gebeld).
Zaterdag zonder afspraak in Ede geweest bij Zoo&Zo, maar wil nog wel verder kijken.
ellepel schreef:ja heb ik soms ook wel op het raam , veeg dat er gewoon af