Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meisie94 schreef:@cupcake waar heb je de 5 en 10 meter lijn gekocht? Ik kon max 2 a 3 meter vinden maar wil eigenlijk nog een langere voor bijvoorbeeld in de duinen.
woepsie90 schreef:Lijkt mij ook handig om de pup op te halen in de ochtend nu ik dat zo lees! Nu we het erover hebben, die eerste nacht(en), ik heb geen flauw idee hoe we dat gaan doen, wat het beste is of werkt. Ik verwacht wel slapeloze nachten hoor, dat vind ik niet erg, maar wat is het beste om met de kleine pup te doen eigenlijk!? Bij ons op de kamer, of wij beneden op de bank erbij, of een andere optie?
cursebreaker schreef:
Ben erg benieuwd wat Guinness idd van de kleine pieperd gaat vinden als ze er is hihi, maar wel tof dat je de honden idd zo al kunt laten kennismaken met de pup(s).
Arya sliep de eerste weken bij ons op de slaapkamer in een bench naast het bed. Ze kreeg dan een gevulde kong ofzo voor 't slapengaan en als ze die op had, ging ze eigenlijk al redelijk snel te slapen. De eerste nacht 1x eruit geweest voor een plasje en vanaf nacht 2 was ze zindelijk, dus we hebben erg geboft haha. Erna uitgebreid met onder slapen, waar ze eigenlijk ook geen moment moeilijk over heeft gedaan. Sinds ze onder slaapt, is de kat ook verplaatst van slapen in de krabpaal naar slapen in een mandje bovenop de bench van Arya haha en zo slapen ze nog elke nacht. Arya krijgt wel nog altijd voor 't slapengaan nog wat lekker in de snuffelmat. Da's een routine wat we erin gehouden hebben haha. Maar ze legt zich erna eigenlijk ook gelijk om te gaan slapen![]()
Rex sliep altijd bij ons op de slaapkamer en meestal aan het voeteneind. Met Arya vonden we het wat onhandig om d'r te moeten gaan tillen op langer termijn (ivm niet laten traplopen), dus besloten om d'r gewoon onder te houden na een paar weken en dat is er dus in gebleven aangezien dat gewoon heel goed gaat. Nu denk ik dat het voor ieders rust gewoon beter is ook omdat het voor iedereen zo normaal is. Sansa is ook niet alleen onder op deze manier dus prima zo nu voor ons
JesdaJinn schreef:Even totaal iets anders maar wel blij-post
Ik heb een nieuwe telefoon besteld