Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wendy1987 schreef:Wat mooi om te zien dat je dat dan zo allemaal zelf maakt!![]()
Ik vind het heel interessant iig om te zien en te lezen
Mira283 schreef:Wat kijk Dany ook lekker boos haha. Ben je er zonder kleerscheuren vanaf gekomen?
Tigress schreef:Oh god, dat je het overleefd hebt met DanyAls blikken konden doden zeg
mvdende schreef:Ik vind het echt heel interessant, en je posts kunnen mij niet lang genoeg zijn. Waar haal je het leer vandaan? Zijn dat "standaard" riempjes die je zelf op maat knipt?
TinGu schreef:_Dracarys schreef:Nopeik zie het maar als een handje schudden als bedankje
Hier moet ik dan weer hartelijk om lachen. Ik zou hard wegrennen als ik de blik van die vogel zou zien![]()
Ik snap alleen die knoop niet helemaal in het leertje? Hoe maak je dat dan vast om zo'n pootje?
gerlindie schreef:wat is nou precies het verschil tussen de kortveters en die bij je witgezichtuiltje?
Dani schreef:Citaat:De raaf heeft dezelfde om omdat ie de kortveters steeds eruit trok en ze vervolgens ging begraven/verstoppen.
![]()
Ik vind het echt tof dat je alles zelf doet.Is dat gebruikelijk in het wereldje, of ben jij 'n beetje een uitzondering?
GreaseMonkey schreef:En ik maar denken dat dat belletje bij de kat ook was om te horen waar ie zitAh natuurlijk! Logisch eigenlijk. Ik vergeleek het in mijn hoofd met een belletje zoals je bij een kat aan de halsband doet, maar kon dat dan weer niet helemaal rijmen met de valkerij, want waarom zou je de prooien waar je op jaagt willen waarschuwen dat er een roofdier aan komt?Blond
Dank voor je uitleg!
MoonWencke schreef:GreaseMonkey schreef:En ik maar denken dat dat belletje bij de kat ook was om te horen waar ie zitAh natuurlijk! Logisch eigenlijk. Ik vergeleek het in mijn hoofd met een belletje zoals je bij een kat aan de halsband doet, maar kon dat dan weer niet helemaal rijmen met de valkerij, want waarom zou je de prooien waar je op jaagt willen waarschuwen dat er een roofdier aan komt?Blond
Dank voor je uitleg!![]()
GreaseMonkey schreef:Ah natuurlijk! Logisch eigenlijk. Ik vergeleek het in mijn hoofd met een belletje zoals je bij een kat aan de halsband doet, maar kon dat dan weer niet helemaal rijmen met de valkerij, want waarom zou je de prooien waar je op jaagt willen waarschuwen dat er een roofdier aan komt?Blond
Dank voor je uitleg!
xoranlover schreef:Ik zag een bericht op facebook voorbij komen over mensen die uitgevallen veren bewaarde zodat ze indien nodig een kapotte veer konde vervangen. Zag er wel mooi uit zoals het er lag.
[ [url=m/CGbxLX.png]Afbeelding[/url] ]