Hier vinden ze vuurwerk niet leuk, maar ook niet dat ze het eng vinden gelukkig.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TinkerTreas schreef:Bij Marlin en Buusya is het afwachten hoe ze op vuurwerk reageren. Tot nu toe is Marlin wel alert als hij een knal hoort, maar niet direct angstig. Hopelijk vindt hij het ook niet eng als er meer vuurwerk komt.
Pfff, ik kom net bij de dokterspost vandaan. Mijn zoontje is vanaf bovenaan van de trap gevallen, met zijn hoofd tegen de muur aan beneden. Ik ben gelijk 10 jaar ouder![]()
Maar er lijkt weinig aan de hand, behalve een grote bult en wat blauwe plekken. Hij had net alweer praatjes bij de dokter.
Bijzonder hoe flexibel zo'n kind is.
TinkerTreas schreef:Bij Marlin en Buusya is het afwachten hoe ze op vuurwerk reageren. Tot nu toe is Marlin wel alert als hij een knal hoort, maar niet direct angstig. Hopelijk vindt hij het ook niet eng als er meer vuurwerk komt.
Pfff, ik kom net bij de dokterspost vandaan. Mijn zoontje is vanaf bovenaan van de trap gevallen, met zijn hoofd tegen de muur aan beneden. Ik ben gelijk 10 jaar ouder![]()
Maar er lijkt weinig aan de hand, behalve een grote bult en wat blauwe plekken. Hij had net alweer praatjes bij de dokter.
Bijzonder hoe flexibel zo'n kind is.
Fabster schreef:Dan kan hij gewoon niet meer los. Ik heb vreemde honden altijd aan me vast gebonden als ik bezig ben bij de paarden of iets dergelijks. Als ze hem weg doet, heeft een ander dat probleem. Wel een reden waarom ik niet aan een podenco ben begonnen. Ik
Vind ze ook echt superleuk, maar hier hebben meer exemplaren last van
watnou1 schreef:@fabstet.. nee onze Bubbels is geen podenco.. wat wel..? Weten we niet!
Ze is absoluut lief, ontzettend gefocust op mij. Lief voor kinderen en katten... fijne hond!
Ook detectie vind ze leuk om te doen.
[ [url=m/7R3mjW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nee vrienden hebben instinct van jachthond onderschat, en gunnen hem een thuis waar hij wel los kan lopen in de tuin...