Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:40

Afbeelding

Samen op de pc <3

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:40

Wat een mooie kat is dat zeg die oosterse korthaar! Ik ben fan van die oren zeg!

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:53

Beloven schreef:
Eddie is ook wel erg leuk :D

Sla je man maar. Haha. Wel leuke foto's :D

Wij hebben hier nu 2 formule 1 coureurs rondracen in huis geloof ik.

De oom van mijn vriend heb ook nog een nestje.. Die wil ze alleen pas met 12 weken wegdoen. Dan zouden we dus op half augustus zitten, duurt best wel erg lang.. :o dan ook weer de vraag of we er 1 of 2 nemen.. Die andere zijn dan alweer stukje ouder en lijkt mij dan je met 3 een loner erbij krijgt..

Dat is ook de reden dat we er nu een 4e bij hebben. Wij hadden met 3 ook een buitenbeentje, maar ik denk dat dat ook een beetje door zijn karakter komt.

Anoniem

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:55

Ik zit dan meer met het feit van geld.. En ruimte.. We wonen nu maar op 50-60m2 en mogen eigk al geen huisdieren (niemand houd zich hier aan de regels en never dat je een huisbaas ziet). Maar per november verhuizen we, waarheen dont know maar denk niet dat je snel iemand vind die 4 katten oké vind..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:56

wat een prachtige oosterse korthaar zeg! en die brit (toch?) is ook echt prachtig!

Ginger heeft vandaag een paar uur in de tuin gezeten, lekker vliegjes vangen enzo. Ook komen buurkatten in de tuin en Ginger loopt er direct op af, wel een beetje teretoriaal (zie je het al voor je, een gigantisch flinke kater en een klein rood poesje :') ) maar ze krijst niet ofzo. Ze doet het perfect! wel wil ze alleen maar in de tuin haha, ze vind het fantastisch. Als ik even bezig ben in de tuin staat ze te krijsen voor de deur :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:58

Beloven schreef:
Ik zit dan meer met het feit van geld.. En ruimte.. We wonen nu maar op 50-60m2 en mogen eigk al geen huisdieren (niemand houd zich hier aan de regels en never dat je een huisbaas ziet). Maar per november verhuizen we, waarheen dont know maar denk niet dat je snel iemand vind die 4 katten oké vind..

hmmm lastig. Ik woon op 45m2 met een tuin van ca 55m2 erbij, en ik zou toch wel max 2 katten hier op kunnen houden. maar met sociale huur doen ze nooit moeilijk met huisdieren. mijn buurman heeft een aantal katten en een hond :') zelfde formaat huis en tuin. Je zou het wel kunnen doen maar voor straks is het wel vee onzekerheid

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:58

Mensen zullen net zo moeilijk doen over drie katten als over 4, die ene maakt ook weinig uit. Dus als je daar zeker van wilt zijn zou ik wachten tot je in november je andere huis gevonden hebt.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:00

lifaya schreef:
wat een prachtige oosterse korthaar zeg! en die brit (toch?) is ook echt prachtig!

Ginger heeft vandaag een paar uur in de tuin gezeten, lekker vliegjes vangen enzo. Ook komen buurkatten in de tuin en Ginger loopt er direct op af, wel een beetje teretoriaal (zie je het al voor je, een gigantisch flinke kater en een klein rood poesje :') ) maar ze krijst niet ofzo. Ze doet het perfect! wel wil ze alleen maar in de tuin haha, ze vind het fantastisch. Als ik even bezig ben in de tuin staat ze te krijsen voor de deur :')

_O- Ze heeft last van grootheidswaanzin :')

Hier is Milou vriendjes met alle katten die komen buurten, Milo denkt z'n zus te moeten beschermen en vliegt ze allemaal aan :') Alleen is de poes van de buurman 2x zo groot als hij, dus hij heeft altijd weinig succes. :=

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:11

Wij hebben wel een redelijk groot huis met 3 verdiepingen. Maar toen we nog in een flat woonden, hadden we ook 3 katten. We hadden toen wel veel klim en lig planken aan de muur, zodat ze de hoogte in konden.
Nu komen ze in het hele huis, behalve in de slaapkamers van de kinderen. En de zolder is echt hun toevluchtsoord voor als ze het beneden te druk vinden. Daar hebben ze ook een krabpaal, kattenbak en mandjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:13

Ja wij hebben particulier.. Want sociale huur is niet te doen hier.. Vriend staat 4 jaar ingeschreven en wat we kunnen krijgen is een 2 kamer appartement in Amsterdam met gratis geweer.. Ja no thanks..

Ik denk indd als je iemand hebt die huisdieren accepteert dat het niet zoveel uitmaakt.. Nja we zien het tegen die tijd wel weer.

Willen in een ruim gebied wonen (Utrecht/noord Holland) dus genoeg keuze zou je zeggen..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 22:15

Met gratis geweer? :')

Ik heb gewoon stinkend geluk dat ik alle ruimte heb voor de katten. Ik huur particulier en ze hebben het hier prima, ook al kunnen/mogen ze niet naar buiten. Ik zou niet zo snel voor meer katten kiezen, maar dat is mijn persoonlijke keuze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:28

Wij betalen ruim 1000eu per maand voor 50-60m2, zonder tuin.. Dus willen hier gewoon zo snel mogelijk weg. (klinkt debiel als je het zo hoort, maar vind jij maar is een huis hier..)

Ja je kreeg er een gratis handgeweer bij.. hoe ziek is dat..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:29

lol, gratis geweer :') ik zou het toch bij sociale huur blijven proberen! is toch goedkoper en ze hebben ook goede starters woningen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:30

Ga jij me helpen dan want ons lukt het niet..

Ook heel leuk starters hypotheek aanprijzen etc en dan 90 000 euro willen geven, heb je toch geen huis voor mensen.. :l

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 22:31

Holy crap zeg, dat is echt belachelijk. :oo

Ik hoop dat jullie snel een beter betaalbare woning kunnen vinden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:32

Tis ook gewoon belachelijk wat voor gedachtes die banken hebben, een hypotheek van bijna 200k is tegenwoordig 500 euro.. En dan vertrouwen ze het niet of wij dit kunnen/willen betalen.. Hoewel we nu het dubbele betalen voor een doos.. :l

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 22:35

Ja pffffffff, ik voel je frustratie. :(:)

Ik woon sinds 2 jaar in het noorden van het land, de koophuizen zijn hier een stuk goedkoper dan dat ik gewend ben vanuit het zuiden, maar ik heb gewoon strontgeluk gehad met mijn particuliere huurwoning en hoop hier nog vele fijne jaren te mogen wonen.

Werd gisteren boos aangestaard door mijn al-anderhalfjaar-geen-kitten-meer Kedi. Die had al een voorsprong genomen naar bed en zat me daar verontwaardigd aan te kijken. Ze vond dat het wel laat was, terwijl ik normaal elke dag minimaal een half uur later ga. :') Dus dan ploft ze maar vast op het voeteneind. Dat doet ze ook altijd als ik op stap ben geweest, dan tref ik haar keurig op hetzelfde plekje aan. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:36

We zoeken ons rot.. maar helaas.. :(

Tsjha je moet wel op tijd je bed ingaan he :D

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:39

Dat hebben wij ook hoor. Wij betalen bijna 800 euro huur. Maar we kunnen alleen een lage hypotheek krijgen, daar kunnen we misschien een klein flatje voor kopen. Nou, dan blijf ik wel huren hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:39

Ik vind het gewoon belachelijk dat we zoveel huur betalen voor een doos.. Dan koop ik liever een klein flatje. Maar zelfs dat zit er hier niet in.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:45

Mijn man betaalde 600 euro voor een hele kleine studio. En dan moest hij de douche nog delen ook. (Stond z'n dronken buurman in de douche te piesen).
En dat was 9 jaar geleden. Particulier is echt niet leuk zo.

Wij huren via de woningbouw, en dan vrije sector. Dat bevalt goed. Mooi ruim huis en redelijk betaalbaar, zeker vergeleken met particulier. En geen stomme regeltjes.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:47

Beloven schreef:
Ga jij me helpen dan want ons lukt het niet..

Ook heel leuk starters hypotheek aanprijzen etc en dan 90 000 euro willen geven, heb je toch geen huis voor mensen.. :l

ik heb sociale huur, net buiten de singel van leiden (3 min fietsen van centrum) voor 542 euro pm. het kan dus wel :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:48

Wil ook gaan kijken naar woningbouw ja, maar vaak moet je dan 3x het huur als inkomen hebben.. Ja sorry dat hebben we niet. Eventueel willen mijn ouders dan nog op hun naam gaan huren maar vaak mag dit niet.

@lifaya, ga je me helpen dan? En vriendlief zo ver om in leiden te wonen, want dat is file rijden, bla bla bla.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:51

Maar in Leiden zijn de wachtlijsten ook lang denk ik? (Ik woon in Katwijk )

Je moet idd 3x de huur verdienen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:52

ik huur via een woningbouw en hoefde enkel 1 maand borg te betalen geloof ik en verder maakte mijn inkomen niet uit zolang ik de huur maar betaalde. gewoon even langsgaan, misschien dat ze iets voor jullie kunnen betekenen :) ik heb ook geen hoog salaris, dus het moet mogelijk zijn voor jullie