Samen op de pc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beloven schreef:Eddie is ook wel erg leuk
Sla je man maar. Haha. Wel leuke foto's
Wij hebben hier nu 2 formule 1 coureurs rondracen in huis geloof ik.
De oom van mijn vriend heb ook nog een nestje.. Die wil ze alleen pas met 12 weken wegdoen. Dan zouden we dus op half augustus zitten, duurt best wel erg lang..dan ook weer de vraag of we er 1 of 2 nemen.. Die andere zijn dan alweer stukje ouder en lijkt mij dan je met 3 een loner erbij krijgt..
Beloven schreef:Ik zit dan meer met het feit van geld.. En ruimte.. We wonen nu maar op 50-60m2 en mogen eigk al geen huisdieren (niemand houd zich hier aan de regels en never dat je een huisbaas ziet). Maar per november verhuizen we, waarheen dont know maar denk niet dat je snel iemand vind die 4 katten oké vind..
lifaya schreef:wat een prachtige oosterse korthaar zeg! en die brit (toch?) is ook echt prachtig!
Ginger heeft vandaag een paar uur in de tuin gezeten, lekker vliegjes vangen enzo. Ook komen buurkatten in de tuin en Ginger loopt er direct op af, wel een beetje teretoriaal (zie je het al voor je, een gigantisch flinke kater en een klein rood poesje) maar ze krijst niet ofzo. Ze doet het perfect! wel wil ze alleen maar in de tuin haha, ze vind het fantastisch. Als ik even bezig ben in de tuin staat ze te krijsen voor de deur