Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Little_Gift schreef:Nou ja dat dacht ik wel maar goed, mensen kunnen soms gekke dingen doen dus dacht het toch even te benoemen, you never know namelijk.
Je hoeft daarom niet gelijk zo aanvallend te reageren joh, was alleen maar goed bedoeld hoor
JesdaJinn schreef:Machie schreef:Wij hebben een heel gaaf WAO mogen lopen, al waren de resultaten niet wat ik had gehoopt. Helaas nam Kaestra met de snooker een rode sprong terug en dan ben je af. Echt de 1e keer dat ze dit doet, maar helaas... Bonus speedstake was een bizar lang parcours met pittige lijnen maar deze kwamen we wel door met op papier 1 weigering. 20e plek.
Gisteren weer lekker met mn eigen mannen wezen trainen, vooral runnings, en dat ging echt heel lekker. Soms is 10 dagen rust voor honden helemaal niet erg.
Toch sws vet om daar te mogen starten. Ongeacht de uitslagen. Tuurlijk hoop je op het beste maar je hebt er wel gelopen
--
Ik ben echt super blij.
Vandaag zijn de benches van Simba en Yuki geplaatst in de auto.
Zo ziet het geheel er uit. Ze zijn 10cm minder diep dan die van Jinn en Jaxx want anders kwamen we niet weg met de hoekingen van de kofferbak.
[ Afbeelding ]
Simba kan prima de hoogte hebben en de breedte ook. Die vond het allemaal wel prima
[ Afbeelding ]
Yuki vind het iets spannender. Hij kan wel staan maar niet met zn kop hoog. Voor vervoer is dat prima en stel hij mee gaat naar wedstrijden waar ze in de auto moeten blijven dan gaat Jinn sws niet mee dus kan hij op de plek van Jinn zodat ie wel ruimte heeft.
[ Afbeelding ]
Daarnaast nog een klein vakje waar ik riemen enzo in kan gooien. Heb nu alles aan de voorkant van de auto liggen maar wordt zo'n bende dus voorgekozen om een mini 'kastje' te doen. Is maar 15 cm breed maar ruim genoeg om spul van voorin naar achteren te plaatsen.
[ Afbeelding ]
JesdaJinn schreef:Er moeten idd nog rubberen matten in.
Moet nog even kijken wat goed is
KimD schreef:JesdaJinn schreef:Er moeten idd nog rubberen matten in.
https://www.kruizinga.nl/antislip-matte ... UVRSHOVIka
Wij hebben deze op maat laten maken.
KimD schreef:Little_Gift schreef:Nou ja dat dacht ik wel maar goed, mensen kunnen soms gekke dingen doen dus dacht het toch even te benoemen, you never know namelijk.
Je hoeft daarom niet gelijk zo aanvallend te reageren joh, was alleen maar goed bedoeld hoor
Waarschijnlijk omdat je verder niet reageert, of alleen maar 'boven water' komt bij zulk soort dingen. Dan snap ik dat JesdaJinn dat niet als een goedbedoelde vraag opvat.
KimD schreef:JesdaJinn schreef:Er moeten idd nog rubberen matten in.
https://www.kruizinga.nl/antislip-matte ... UVRSHOVIka
Wij hebben deze op maat laten maken.
Anna79 schreef:Mijn teefje is vandaag gesteriliseerd. Weten jullie ook hoelang ik moet wachten met de agility training? Ben het vergeten te vragen.
KimD schreef:Anna79 schreef:Mijn teefje is vandaag gesteriliseerd. Weten jullie ook hoelang ik moet wachten met de agility training? Ben het vergeten te vragen.
Sowieso is het advies normaal tien dagen rustig(er) doen. Wij hebben na de operatie een maand aangehouden en eerst langs de fysio voor een check-up. Zodra daar groen licht gegeven werd zijn we weer gaan opbouwen.
fannetje schreef:Ja,ze is echt heel vaak loops, ze is nu nog geen 2,5 en al voor de 5e keer loops. 1e keer zat er 21 weken tussen, daarna 2 x 23 weken en nu dus weer 21 weken. Lijf kan nauwelijks tot rust komen.
fannetje schreef:Jammer Natasja, is volgende week Wijdewormer? Zo ja, dan zijn wij er ook.
Wij waren vandaag naar het Mini Aussi event in Arnhem. Vp ging best aardig, met een hele lastige palen insteek, hoewel ze twijfelde deed ze het wel. Na de wip had ze ( terwijl ik Frans wisselde, dus niks gezien) een schuiver gemaakt, maar leek ok. Wel vond ik haar niet voluit gaan.
Jp was niks, ze liep niet, was wat onzeker. Of dat nou met die schuiver te maken heeft, geen flauw idee.
Kan ook te maken hebben met dat ze weer loops is, ze lijkt er deze keer wel wat last van te hebben, ze is erg miepig. Dit keer zat er ook maar 21 weken tussen, dus 2 weken korter als de vorige keer. Dit wordt wel haar laatste loopsheid, de fokker gaat haar niet gebruiken en zo vaak loops is niet gezond voor een lijf, dus ik ga haar laten inplannen om het kippenhok te verwijderen, eind van de zomer.
Shaya_ schreef:Hier wedstrijd van de ARL gehad.
Onze laatste wedstrijd was alweer met carnaval.
Vast parcours lekker gelopen, 1e plaats. En ons 1e U'tje is binnen!
Jumping lekker gelopen. Helaas een tunnel te veel en dus disk.
Spel (Gambling) 1e plaats. Liep weer lekker strak.
Maar wat misschien nog wel meer waard was was dat Nero absoluut een stuk relaxter was op wedstrijd! Minder nerveus. Gewoon rustig met wachten en ook in de auto was hij rustig. Auto's stonden rondom het veld direct geparkeerd terwijl ik normaal meer ruimte zoek voor zijn rust. Maar het ging echt lekker vandaag!
KimD schreef:Shaya_ schreef:Hier wedstrijd van de ARL gehad.
Onze laatste wedstrijd was alweer met carnaval.
Vast parcours lekker gelopen, 1e plaats. En ons 1e U'tje is binnen!
Jumping lekker gelopen. Helaas een tunnel te veel en dus disk.
Spel (Gambling) 1e plaats. Liep weer lekker strak.
Maar wat misschien nog wel meer waard was was dat Nero absoluut een stuk relaxter was op wedstrijd! Minder nerveus. Gewoon rustig met wachten en ook in de auto was hij rustig. Auto's stonden rondom het veld direct geparkeerd terwijl ik normaal meer ruimte zoek voor zijn rust. Maar het ging echt lekker vandaag!
Was je in Eupen?