Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb eens een van mijn konijnen onder het bloed in zijn hok gevonden, de wond was door (voormoedelijk het stro/zand) gaan ontsteken en toen had hij de wond helemaal opengebeten. Vreselijk gezicht
HorseTimeXL schreef:Hm ja dan laat ik het denk ik toch even inderdaad. Hij heeft er geen last van dat die op doeken moet zitten.
Wat zouden jullie met het koppelen doen. Je leest dat het goed kan zijn ze naast elkaar te zetten in aparte hokken. Dat heb ik gedaan maar merkte dat mijn ram best hormonaal werd. Nu snap ik dat ze echt die 6 weken wel aanhouden haha.

. Heeft iemand tips om slakken weg te houden bij de ren? Heel de zomer zit het vanaf dat het donker is vól naaktslakken. Overal op, in en onder. En gisterenavond zag ik ook nog eens baby's zitten
. Ik hou de ren zo schoon als ik kan, maar het zand is wel vaak nat. Voer is altijd redelijk snel weg dus daar kan het niet aan liggen denk ik. 
Wat een oren!!!
En het klinkt inderdaad als een heel onvoorspelbaar virus... pikt misschien ook de konijntjes eruit met een lage weerstand? En zo dus ook niet allemaal... waardoor het lijkt dat het weg is, maar als er dan weer een nieuwe, niet gevaccineerde met lage weerstand bij komt, dat 't weer bal is.. of dus met baby's... en dat lijkt me vreselijk!
.