Wij hebben onze kerst (na het werken) op de beste manier voor ons doorgebracht! Een vers soepje & een verse pizze was ons diner!
Koffie heb ik bij deze friemeltjes gedronken.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

1 voor Yoshi, 1 voor m'n sleutelbos en 1 voor m'n zusje
die bovenste is echt prachtig 
heerlijk zo’n kieskeurige hond, die weten dondersgoed wat ze lekker vinden haha.
met dat mutsje op! Superschattig! En leuk dat hij ook jouw favoriet was!
we waren vanavond bij de buurvrouw, ze heeft zo druk gespeeld met d’r beste vriendinnetje. Die twee horen we morgen niet denk ik

meisie94 schreef:Haha helemaal uitgeteld, heb je vandaag lekker een rustdag!
Maandag is de laatste date bij fokker, en ik verwacht tussen 3-5 januari. Planning was eigenlijk 4 januari maar 3 of 5 lijkt mij handiger.
Zowel fokker als wij hebben voorkeur voor ochtend ophalen zodat hij kan wennen voor hij de nacht in moet. Echter heb ik maandag 4 januari een examen om 9;45 dat 1,5 a 2 uur is uit mijn hoofd. Voor je dan terug thuis bent en bij de fokker word het naar mijn mening te laat..
meisie94 schreef:Haha helemaal uitgeteld, heb je vandaag lekker een rustdag!
Maandag is de laatste date bij fokker, en ik verwacht tussen 3-5 januari. Planning was eigenlijk 4 januari maar 3 of 5 lijkt mij handiger.
Zowel fokker als wij hebben voorkeur voor ochtend ophalen zodat hij kan wennen voor hij de nacht in moet. Echter heb ik maandag 4 januari een examen om 9;45 dat 1,5 a 2 uur is uit mijn hoofd. Voor je dan terug thuis bent en bij de fokker word het naar mijn mening te laat..

welk ras is het, of heb ik eroverheen gelezen?
Wat een leuke puppy meisje94, leuk vooruitzicht 
Morgen gaan we wel lekker naar het bos in Rhenen 
Ik dacht dat ik een verwende hond had maar ik kan nog doorgaan met spullen kopen
Heel erg leuk gedaan zo'n rek, mooi!