Puppy Erbij 2021

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 07:18

Fijne feestdagen allemaal! Of zijn her vreetdagen voor sommige geworden? :D <|-

Wij hebben onze kerst (na het werken) op de beste manier voor ons doorgebracht! Een vers soepje & een verse pizze was ons diner! :+

Koffie heb ik bij deze friemeltjes gedronken. <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

fannetje

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 09:43

Prima manier op Kerst door te brengen zo, KimD.
Net de ene viervoeter uitgelaten en nu zo eerst de andere doen, dan vanmiddag even lekker wandelen en vanavond naar mijn moeder. Gisteren bij mijn broer geweest.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-20 09:59

Hele vervelende manier van Kerstvieren KimD haha

Hier de dag voor kerst en gisteren volop gekookt met de moeder van Bas en nog wat bestellingen weggewerkt.
Bas heeft met de hondjes gewandeld gisteren terwijl wij stonden te koken haha.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 10:37

Ook al vieren jullie officieel geen kerst KimD...
Dit moet toch het Ultieme kerstgevoel zijn; PUPPIEEEEEES <3

En het eten zag er echt goed uit kiwi! Yum!

---

Hier een rustige kerst gehad tot nu toe.
Schoonbroer was positief getest, en Luciën, zijn zus en moeder zijn nog (in)direct in contact geweest met de broer, dus uit voorzorg is iedereen thuis gebleven en zijn we gaan testen. Dus bezoek aan m'n ouders hebben we ook niet gedaan. Kerstavond via Facetime cadeautjes uitgepakt met mijn ouders, gisterochtend zelf thuis onder ons 3tjes en de dieren uitgepakt en ondertussen heeft iedereen de test terug en die is negatief gelukkig... Dus vanmiddag gaan we even langs m'n schoonmoeder voor een bezoekje en cadeautjes - heeft ze gelukkig alsnog niet de hele kerst alleen hoeven te zitten.

We zijn goed verwend geworden allemaal, inclusief de dieren natuurlijk hihi.
Arya heeft oa veeeel snacks en andere eetbare dingen gekregen (uit de box van kiwi en Ekowolf) en ook nog wat leuke speeltjes e.d. uit oa de Beerbox. Nog een nieuw DC tuig > Blauw! En deze mooie penningen van verse.munt mochten we eindelijk uitpakken:

Afbeelding
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-20 11:17

Ik vind die penningen echt gaaf!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 14:29

Die penningen <3
Heb ook penningen met geboorte stenen besteld :) 1 voor Yoshi, 1 voor m'n sleutelbos en 1 voor m'n zusje

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 15:18

Oeh, puppybezoek met kerst is best wel heel erg leuk ja! :j

@CB gelukkig negatieve uitslag! Hele gave penningen <3

Hier vooral rustige kerst. Kerstavond bij m'n ouders met m'n broer en gisteravond ook en vanavond komen zij alle drie hier eten. Overdag dus gewoon tijd voor mezelf, Toby en m'n paard dus.

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 15:27

Die penningen zijn idd erg mooi geworden zeg!
Roetsj heeft net, na ons rondje fietsen wat mogen kiezen uit haar snackpakket en de long die erin zat, is dus op. Verder heeft ze nog een vis en konijnenoortje gepakt, maar nog niet opgegeten. Wat dat betreft is ze wel kieskeurig in wat ze lekker vindt hoor. Long is boven alles favoriet, verder houdt ze wel van varkensoortjes, runderlip, schouderblad (peesplaat) en kipwokkels en een gepofte varkensneus. Een stukje luchtpijp, kippennek, eendennek vindt ze af en toe ook nog wel lekker. En runderkophuid, mits er voldoende vlees aan zit. Oh en gisteren heeft ze voor het eerst gedroogde pens gegeten, meestal moet ze dat niet, maar die ik gisteren uit het snackpakket van Justfordogs had, was blijkbaar wel lekker.
Ik heb verder helemaal geen verwende hond gelukkig O:) :')

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 15:29

Fannetje, zoiets probeerde ik laatst ook. Snackjes op een rijtje gelegd en laten kiezen. Dexter ging alles rustig bij langs en koos één snackje en nam dat mee naar zijn bench. Dundy is meer van het principe PAKKEN WAT JE PAKKEN KAN!!! dus dat was geen succes _O-

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 15:33

Als ik toby de keuze geef, is het ofwel pens ofwel bullepees wat hij pakt. Als het andere is ook best ok, maar lang niet zo lekker. Verwend monster.

meisie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 19:46

Zo paar dagen gemist hier haha!

Wat een leuke foto's zie ik weer voorbij komen!
Vandaag nieuws gekregen welke het word.. Het word het eerste reutje, heel mens gericht en qua karakter net als ik een beetje de kat uit de boom kijken.. De laatste keer dat we daar waren had ik hem al even vast en werd ik bedolven onder de kusjes.. dus stiekem was ik al wel verliefd <3

Meet hier: Kibulaja Captain America oftewel Woody!
Afbeelding

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 00:34

@CB ooohhhh wat een super toffe penningen! <3 die bovenste is echt prachtig <3

@fannetje lekker gesnackt dus :D heerlijk zo’n kieskeurige hond, die weten dondersgoed wat ze lekker vinden haha.

@meisie94 Ahh wat een droppie <3 met dat mutsje op! Superschattig! En leuk dat hij ook jouw favoriet was! :+:

Ottie heeft een after Christmas dip _O- we waren vanavond bij de buurvrouw, ze heeft zo druk gespeeld met d’r beste vriendinnetje. Die twee horen we morgen niet denk ik :')
Afbeelding

En samen op het kussen <3
Afbeelding

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 09:38

Meisje, wat een droppje hoor! Wanneer komt hij?
Warboel, Ot lekker knock out dus, heb je vandaag geen kind meer aan, wat met dit weer niet zo erg is ;)
Roetsj dacht vanmorgen ook het hare ervan

Afbeelding

meisie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 11:39

Haha helemaal uitgeteld, heb je vandaag lekker een rustdag!

Maandag is de laatste date bij fokker, en ik verwacht tussen 3-5 januari. Planning was eigenlijk 4 januari maar 3 of 5 lijkt mij handiger.

Zowel fokker als wij hebben voorkeur voor ochtend ophalen zodat hij kan wennen voor hij de nacht in moet. Echter heb ik maandag 4 januari een examen om 9;45 dat 1,5 a 2 uur is uit mijn hoofd. Voor je dan terug thuis bent en bij de fokker word het naar mijn mening te laat..

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 11:57

meisie94 schreef:

Maandag is de laatste date bij fokker, en ik verwacht tussen 3-5 januari. Planning was eigenlijk 4 januari maar 3 of 5 lijkt mij handiger.

Zowel fokker als wij hebben voorkeur voor ochtend ophalen zodat hij kan wennen voor hij de nacht in moet. Echter heb ik maandag 4 januari een examen om 9;45 dat 1,5 a 2 uur is uit mijn hoofd. Voor je dan terug thuis bent en bij de fokker word het naar mijn mening te laat..

Ik ben zelf ook voorstander van het ophalen in de ochtend of het begin van de middag om de reden die jij noemt. :j

Er zijn pups die er geen last van hebben maar ik vind het zelf ook gewoon veel fijner.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-20 13:10

meisie94 schreef:

Hier deel ik de mening ook. Liever ochtend/ begin van de middag ophalen. :)
Bij ons hele nest ook gedaan.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 13:34

KimD, wat een schatjes <3
Het verbaast me altijd hoe snel het van die kleine hoopjes naar echte hondjes gaat.
Als ik dan Otis zie, 10,5 week en echt al een slungel aan het worden.

Uitgetelde honden had ik vanmorgen ook. Dikke stinkerds hebben tot 9.30 doorgeslapen :')
Nou lagen we ook pas om 1 uur op bed maar het zijn wel echte uitslapers.
Om 9.30 heb ik ze maar wakker gemaakt.
Waar ik met andere puppies altijd wel een keer 's nachts er mee uit ging, slaapt Otis echt alle nachten door.
Moet wel zeggen dat ik nooit een bench gebruik en dat hij op bed slaapt. Dan merk je het ook direct als hij er wel een keer uit zou moeten.
Licht uit is slapen en dan ploft hij ook direct naast me neer en je hoort hem niet meer.

woepsie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 13:35

Wat een schatje meisje94 <3 welk ras is het, of heb ik eroverheen gelezen?

Mooie penningen zeg! Super gaaf. Staan jullie telefoonnummer dan nog op de achterkant of niet?

meisie94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 13:42

Ja fokker gaf dat ook aan en vind het inderdaad beter. Fijn dat die mening met meerdere gedeeld worden.

Woepsie het is een border collie <3
MarijeR wat lekker! Ik hoop dat Woody ook zo lekker slaapt straks haha!
KimD ik vind een pokemon nest wel enorm gaaf! Fijn dat mama ook vertrouwen heeft gegeven aan jou voor de pup <3

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 16:38

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Yoshi heerlijk in de kentucky dogwear iglo <3

Ohja en Yoshi d'r kapstok... Moet alleen nog kijken waar ik m'n jasjes neerhang
Afbeelding

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 17:15

Hier ook zowel de hond van mijn ouders als mijn eigen hond in de ochtend gehaald. Ben ik zelf een voorstander aan, hebben ze nog even te ontdekken en te wennen voor ze de nacht in gaan :) Wat een leuke puppy meisje94, leuk vooruitzicht :o

Ohh otje lekker lui, hier ligt er ook al 1 de gehele dag voor pampus :') Morgen gaan we wel lekker naar het bos in Rhenen :o

Jeanine, wat is Yoshi verwend :') Ik dacht dat ik een verwende hond had maar ik kan nog doorgaan met spullen kopen :') Heel erg leuk gedaan zo'n rek, mooi!

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 17:22

Hier zijn ook bijna alle pups in de ochtend vertrokken. 1 op de middag, maar die moest ook maar 5 minuten rijden van hieruit

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 18:29

Beetje overkill aan lijnen en halsbanden of niet Jeanine? Ik heb toch altijd voorkeur voor 1 of 2 lijnen en de rest gebruik ik dan eigenlijk niet, dus afgeleerd teveel te kopen, omdat ik ze dan toch weggeef.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 18:40

Jups beetje ernstig.
Maar Yoshi is ook regelmatig bij m'n schoonouders. En blijft vaak nog iets liggen en dan word er weer een 'nieuwe' omgedaan.
Daarnaast als de ene nat is krijgt ze met het volgende rondje een droge om :)
Verder geen kinderen in huis en ik kan het leiden.
Heb ook een flex liggen, 2 eigenlijk en vind het ondingen.
Gebruik alles wat hier hangt. Alleen de gewonnen halsband en lijn moet ik nog proberen :)

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 18:42

Dat zijn heel veel lijnen Jeanine! Yoshi komt niets tekort :D

Voor Jip heb ik eigenlijk niet zoveel lijnen.
- Vaste politielijn van 2 meter
- 5 meter lijn
- 10 meter lijn

Ik zou nog een lijn van Billy&Co willen. Maar dat komt nog wel. Eerst maar de rekening van Utrecht betalen als die binnenkomt. :+