Janis is nu 6 weken en 2 dagen drachtig, en groeit als een malle
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

denise04 schreef:Onze pupsels zijn vandaag gechipt, en ik wilde ook hier even de officiële stamboomnamen bekend maken![]()
Ons "snoep" nest![]()
De mannen:
Chef's Special Jawbreaker
Chef's Special Chokotoff
Chef's Special Look O Look
Chef's Special Toffifee
Chef's Special Bubblicious
Chef's Special Marshmallow
Chef's Special After Eight
De meiden:
Chef's Special Lollipop
Chef's Special Celebrations
Chef's Special Jelly Bean
Chef's Special Fruit-Tella
Chef's Special Chupa Chups
Helaas vandaag voor "Lollipop" en AB kuurtje moeten halen, ze blijkt een blaasontsteking te hebben.
Hopelijk knapt ze snel op, ze is gelukkig erg actief, eet en drinkt goed en speelt volop, maar het is wel weer zorgen![]()
Echt een zorgeloze puppyperiode is het niet met dit nest... Maar goed, hopelijk hebben we het nu gehad en vliegen ze over 2 weken allemaal gezond uit
, dus Harvey is ook zijn leven lang gebonden aan het dragen van een (zonne)bril bij een UV-kracht van 3 of meer, gelukkig hadden we die dus al in huis en gelukkig hebben ál die lenzen een UV werende factor van 400 waardoor we dat al onbewust goed deden sinds we deden zalven.
Die keuze laat ik aan Kay, Harvey is zijn hond en als hij er een sporthond als 'reserve' bij wilt is dat prima. Dat zou ook inhouden dat ik mijn pup van Dana niet ga aanhouden, of in ieder geval niet thuis, wellicht in co-own maar dat zie ik wel. Op zich heb ik ook een wachtlijst vol aan hele lieve mensen die graag allemaal een puppy willen.
En Harvey, die heeft nergens last van.