kiwiwitje schreef:Oh dat is inderdaad wel even onhandig haha. Wanneer is ze nu ''uitgerekend''?
Mevrouw ligt nog rustig.
[ [url=m/lQv36e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een heerlijke foto!

Zal makkelijk liggen nu, met zo'n brede rug.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
onder de warmtelamp die gedimd aanstaat. Want dat vind ze blijkbaar heel fijn. Dus dan doen we dat maar he
omdat ik toch wel trots ben op deze kleintjes hier zijn ze 3 weken oud
KimD schreef:Dat je dan geen kilometers meer wilt wandelen lijkt me helemaal niet gek.
Maar we gaan nu steeds naar wel ''veld'' Daar mag en kan boellie rennen en graven en dan loopt zij alleen mee 1 of 2 rondjes over dat veld aan de rand. Maar nu vond ze het veld oversteken al teveel. Dus ze is er klaar mee. En dat snap ik wel. Dus dan luisteren we gewoon naar haar.
kiwiwitje schreef:KimD schreef:Dat je dan geen kilometers meer wilt wandelen lijkt me helemaal niet gek.
Dat deed ze sowieso al niet vanaf de loopsheid.Maar we gaan nu steeds naar wel ''veld'' Daar mag en kan boellie rennen en graven en dan loopt zij alleen mee 1 of 2 rondjes over dat veld aan de rand. Maar nu vond ze het veld oversteken al teveel. Dus ze is er klaar mee. En dat snap ik wel. Dus dan luisteren we gewoon naar haar.

aan de riem heeft wat meer oefening nodig helaas 
en komen we er dus altijd achter dat we teveel gegeten hebben als we klaar zijn ipv halverwege tot de conclusie komen dat t wel eens teveel kan zijn
Daarom ben ik blij dat de moeder van Bo nog niet loops is. Kan ik weer sparen …. of wellicht hebben we dan al positief nieuws omtrent het auto-ongeluk dat ik heb gehad.
XxDiandraxX schreef:kiwiwitje schreef:Dag 57 zit ze nu inderdaad. De meeste gokjes zijn voor zaterdag
Reken je vanaf de dekking of vanaf de eisprong? Je hebt progesteron geprikt toch?
Heb inderdaad progesteron geprikt. Laatste keer op 6,6. dat was 1e kerstdag. 2e kerstdag en de dag na kerst om 20.00 gaan dekken. Ze heeft de eisprong de dag voor kerst gehad.