xDenies schreef:Zit Herman ook alleen? Of wel samen?
Herman zit samen met zijn chickie Ewok

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiekeboefje schreef:Denies, ik denk dat je minder last gaat hebben van een aantal cavia’s dan van zo veel hamsters haha
Nientsje schreef:Hier zoeken ze ook alleen lekkers indd...
Herman heeft wel eens zijn gekke momentjes, dan Whiept en scheurt en popcornt hij door de kooi, en dan knalt hij wel eens tegen de hooibal in de kooi *Klink* en dan *WhiepWhiep* en weer door. Mafklapper
Mira283 schreef:Nientsje schreef:Hier zoeken ze ook alleen lekkers indd...
Herman heeft wel eens zijn gekke momentjes, dan Whiept en scheurt en popcornt hij door de kooi, en dan knalt hij wel eens tegen de hooibal in de kooi *Klink* en dan *WhiepWhiep* en weer door. Mafklapper
Hier slaan ze elkaar voor de kop met die dingen
melody7 schreef:Wat zijn die crèmebaby's mooi!![]()
Denise, ik denk wel dat dat bericht aan is gekomen, want ik was er gisteren en weet welk zeugje je gereserveerd hebtIn het echt is ze nog knapper! Ik vond het al vreemd dat ze nog niet gereserveerd was.
Er zijn nu heel veel baby's. Ik vond twee net geboren baby's, een daarvan is echt zooooo knap
beert schreef:Haha Melody, heb je weleens gekeken naar de pootjes van een cavia? Arme beestjes kunnen daar helemaal niet mee graven. Ze zijn niet lui, maar slecht uitgerust voor andere praktijken dan gras eten, wiepen en popcornen
xDenies schreef:melody7 schreef:Wat zijn die crèmebaby's mooi!![]()
Denise, ik denk wel dat dat bericht aan is gekomen, want ik was er gisteren en weet welk zeugje je gereserveerd hebtIn het echt is ze nog knapper! Ik vond het al vreemd dat ze nog niet gereserveerd was.
Er zijn nu heel veel baby's. Ik vond twee net geboren baby's, een daarvan is echt zooooo knap
Oooooh serieus! Wat leuk!Ik maak even wat vreugdesprongetjes!