ellepel schreef:Zou dat niet alleen voor de foto zo zijn?
beestje word met kom en al verkocht dus ik gok van niet, stiekem hoop ik wel dat hij er gewoon in zit voor de foto
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mioux schreef:je kan kijken voor de hmpk richting al ben ik er bang voor... is nog veel werk er dan de juiste weer uit te halen
wreckh schreef:Auw, brandplekken zijn rot.
Mijn bijna lege aquarium ziet er maar zielig uit. Heb er nog steeds 1 vis nog in, die ongevoelig lijkt te zijn voor witte stip. En de slakken. Ik heb 5 dagen behandeld, nu dus een paar weken wachten en een paar keer wateRverversen. Wat is nou handig om over een paar weken als eerste visje/visjes erin te doen? Ik heb wel al bedacht dat ik een ander bestand wil dan dat ik had. Ik had neon, platy en panda cory.
Die panda cory s vond ik wel leuk en zou ik op zich wel weer willen. Ik wil ook eigenlijk al steeds graag garnalen erbij in. En kuhli's vind ik ook erg leuk. Maar goed, ik loop nu op de zaken vooruit. met wat voor vis (of dier) starten? Ik dacht eerst om gewoon met de panda s te starten, maar zo lastig dat ze licht zijn van kleur. Daardoor heb ik de witte stip te laat ontdekt. Dus eigenlijk een visje die snel aangeeft dat ie ziek is.kan dat?