Mag ik hier mijn topic even onder de aandacht brengen

Wie weet zoekt iemand nog een vriendje voor zijn/haar konijn?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jeika schreef:Hoi, een vraagje: bij welke winkel/website hebben jullie jullie clickers gekocht?
@xniieeenke: als je konijn een voedster is, is het normaal dat hij een onderkin heeft.
Eoweyn_x schreef:Jeika schreef:Hoi, een vraagje: bij welke winkel/website hebben jullie jullie clickers gekocht?
@xniieeenke: als je konijn een voedster is, is het normaal dat hij een onderkin heeft.
Nee, niet altijd, want ook voedsters kunnen te dik zijn, en het is deels aanleg. Hier 5 voedsters zónder onderkin.
Eoweyn_x schreef:Jeika schreef:Hoi, een vraagje: bij welke winkel/website hebben jullie jullie clickers gekocht?
Nee, niet altijd, want ook voedsters kunnen te dik zijn, en het is deels aanleg. Hier 5 voedsters zónder onderkin.
Jeika schreef:Vandaag heb ik een clicker gekocht en ben ik begonnen met trainen. Mijn konijnen blijken het erg leuk te vinden.ik heb ook even de target stick erbij gepakt, zonder de bedoeling om er echt wat mee te doen, maar sammy begreep het vrijwel meteen en deed het erg goed.
Lienie_F schreef:zou je mij dat ook eens willen uitleggen?? wij hebben ook een clicker, maar ons konijn leek er vrij weinig van te begrijpen, dus we zijn alweer een tijdje gestopt (maar waarschijnlijk doen wij gewoon wat fout)
Eoweyn_x schreef:[ Afbeelding ]