Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoe_97 schreef:Proficiat! Wel allemaal van dezelfde fokker zag ik op Facebook? Wel leuk om veel hondjes van de fokker te zien denk ik! Zijn er eigenlijk in Nederland/België nog fokkers van groeten behalve noytcb? (Gewoon interesse)

en daar begreep hij geen snars van.

Goed hoor, zelf gedaan? Mooi rapport ook?
Ben een blij meisje
En vooral omdat ie het ZO goed gedaan heeft dit weekend. Zó leuk te showen, maar ook zo gezellig de hele dag, beetje kroelen met die of gene, beetje mensen inpakken bij Eukanuba.. Hij was echt een genot om mee op show te nemen
Zo is showen leuk he..
Heb meerdere vriendinnen die het met echt goeie veteranen geprobeerd hebben en er gewoon niet kwamen, het is echt ook een beetje een geval van mazzel. Met de KM, met wat er voor de rest staat...
Zondag had ik speciaal ingeschreven omdat ik weet dat de keurmeester voor de veteranen hem wel kan waarderen, alleen toen stond ik in de voorkeurring en toen kwam er ineens een andere KM
Nou, dacht ik, dat kan ik wel shaken. De KM die er uiteindelijk stond is een heel fijne KM en ik schrijf graag onder 'm in hoor, maar ik had niet gedacht dat we 'm zouden pakken onder hem hahahaha! Wat uiteindelijk de win nog iets leuker maakt, omdat ik het nu ECHT niet verwacht had 

van harte gefeliciteerd! Echt heel gaaf! En t gewoon rocken met je oudje... dat moet een kick geven!
Voor de hond van het jaar zélf stel ik overigens geen doel hoor
Dáár iets halen is gewoon "onhaalbaar" en ik ga er gewoon onwijs van genieten dat we er staan, zowel bij de veteranen als in de groep
petitparis schreef:Ik dacht dat Oll zijn opvolging verzekerd was? Show je Jamie niet langer zelf?

Of niet, het is niet per se nodig om een mantelpakje aan te trekken hoor
Ik vind het leuk, ik draag anders nóóit jurken en voel me er altijd heel ongemakkelijk in maar het is deel van de show-ik zeg maar en daar voel ik me ook niet raar in een jurkje/pakje
Maar vroegah liep ik ook gewoon in een nette jeans en een colbertje.. En op clubshows of buitenshows met slecht weer ofzo doe ik dat nog steeds hoor, trek echt niet ALTIJD m'n pak aan