Puppy Erbij 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kiwiwitje

Re: Puppy Erbij 2022

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-22 09:24

Daarom hier dit;
Afbeelding

Je zou ook eens bij “de hippe stafford” op fb kunnen kijken. Zij maakt ze zelf. Dus misschien kan ze ook wel op maat maken.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 09:49

Jamiefris schreef:
Ja dat heb ik ook wel alleen door haar lijfje heb ik niet een mega goed passend broekje waardoor het er toch nog wel eens naast lekt en ik er nu vlekken in heb.

Heb ook een te leuke groene met stipjes :’)
Nu een nachtje in melk gehad en in de wasmachine.
[ [url=m/PpQ6Eh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor mijn dames had ik de pakjes en broekjes van For My Dogs en die passen heel goed.
Sluiten ook gewoon fijn aan dat het niet kan schuiven.
Hier liepen ze hele dagen in maar de mijne zijn t wel gewent om kleding te dragen.
Nu beide dames gesteriliseerd.

https://formydogs.shop/loopsheidbroekjes

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 09:49

kiwiwitje schreef:
Daarom hier dit;
[ [url=m/0YEEUK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je zou ook eens bij “de hippe stafford” op fb kunnen kijken. Zij maakt ze zelf. Dus misschien kan ze ook wel op maat maken.

Oh wat is die leuk!

Over haar hele lijf wil ze niet. Jasjes etc ook niet. Dit gaat nog maar klittenband haalt ze zelf los.
Voor nu is het wel te doen. Bloed is er aardig uit ach we doen het er wel mee.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 09:56

Bloeden ze dan echt allemaal zo fel?
Vind dat hier echt nog goed meevallen en gebruik nooit broekjes…

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 09:58

Hier wel maar goed mijne hebben geen haar waar t in kan blijven hangen :')

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 09:58

Ik gebruik ook nooit broekjes. Van de 4 intacte dames is er maar 1 waarvan ik bloed vind. De andere houden zichzelf helemaal proper

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 10:03

Ze ruimt dus eigenlijk niks op. Kan ik de hele dag achter haar kont aan dweilen :Y)

Per dag moet ik ook wel een aantal keer het verbandje verwisselen.

In de roedel op het werk hoeft de hem niet aan. Dan zit aan het einde van de dag de hele vloer onder het bloed

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-22 14:36

Hier houden ze zich niet zo goed schoon helaas.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 15:13

Arya bloedde veel. Die kon echt niet zo rondlopen, zonder bescherming, helaas. Daar liep t soms met een stroom zo eruit, dat kon ze zelf ook echt niet bijhouden. Waren geen druppels meer := dus heel fijn als je teven hebt die zelf goed kunnen schoonhouden, maar dat geluk had ik helaas niet :') maar goed, bij ons hebben we t met broekjes opgelost en dat werkte prima.

Wij hebben dus best even broekjes gebruikt icm inleg kruisjes. Bij haar bleven de broekjes gelukkig prima zitten en ze bleef er dan verder vanaf ook, dat scheelde wel.

Voor haar was ‘t wel maar eenmalig; Nu gelukkig van die hormonen ellende af :=

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 15:36

Hier een reu dus geen verstand van pakjes.

Wat kan je eigen dorp ook fijn zijn!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-22 16:16

Wat heerlijk PSvanLot!

Afbeelding

Ik wil gewoon even deze foto delen. Omdat ze het zo goed doet als ze meegaat naar werk <3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-22 16:27

Oh dat watertje is ideaaall! Waterrat hier (Envie dus) zou intens gelukkig zijn _O-

Stapelkorting Flux? _O-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 09:46

Heerlijk smoeltje Flux!

Wij hebben ingeschreven voor de Heuvelland vierdaagse. *\o/* Vier dagen lang 28km. Aangezien er nog veertigduizend mensen starten besloten dat de honden in teams van twee meegaan.

Harvey & Puk lopen sowieso twee dagen, Guinness mag twee dagen lopen, Dana loopt één dag en voor Maze twijfel ik nog. Ze gaat sowieso één dag mee maar ik denk ook nog een tweede dag. Ze is nog jong maar ze kan dat prima aan fysiek maar dan wel de eerste en de laatste dag zodat ze twee dagen rust heeft.

Vixem & Abbay lopen sowieso niet mee.

Heb mijn plan al geappt naar onze fysio om te vragen wat zij ervan vind, zal dinsdag wel wat horen gok ik. :D

Gisterenavond was het zo mooi onderweg, wilde nog een leuke groepsfoto maken maar dit is alles wat ik kreeg. :') Voor de foto's wil ik alleen nog maar Shelties & SC, die stomme BC doen altijd onnozel op de foto.

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-22 09:49

Whahaha _O-

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 17:11

2 weken terug portretfoto's laten maken van Appa en Otje <3
Zijn geweldig geworden :D Echt de fotografe heeft zo goed hun blik kunnen vangen.
Otje het blije ei en Appa de onschuldigheid zelve O:)

Afbeelding
Afbeelding

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 17:19

Hele gave foto's!!!

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 17:35

Ik vind appa echt geweldig!! <3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-22 17:54

Die zijn gaaf!

Vandaag op show een foto laten maken <3
Afbeelding

2 dagen heel goed gedaan!

Afbeelding
Afbeelding

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 18:04

Oooh Warboel beide foto's zijn zo geweldig <3 die oogjes van Appa smelt je gewoon van <3

Hele toffe foto Kiwi! Gefeliciteerd met de resultaten!

Stoere plannen Kim! Die foto is geniaal :')

Wat fijn dat ze het zo goed doet Flux!

Wij zijn vanmorgen voor het eerst naar het strand geweest, hij vond het geweldig :))

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Inmiddels 13,5 week oud en 11,8 kg. Nog 200 gram en hij is verdubbeld tov de dag dat we hem ophaalden!

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 18:06

Mag ik me hier melden om mee te lezen en af en toe wat te posten/vragen? Ik zit echt nog in het begin van het “puppy op komst”-proces en de puppy zal er pas in 2023 zijn, maar ik geniet al zo ontzettend van de voorpret en ik wil dat graag delen, maar mijn thuisomgeving wordt en soms een beetje gek van. Ik ben me nog aan het oriënteren op een klein aantal rassen en heb aankomende week wat gesprekken gepland staan bij een fokker of mensen die een hond van het ras dat op m’n lijstje staat hebben. Ik hoop dan deze zomer wat fokkers te kunnen bezoeken en me op een wachtlijst te kunnen plaatsen zodat ik hopelijk volgend jaar een pup kan verwelkomen. :) Bij m’n ouders heb ik al drie honden, maar ik zal uit huis gaan dus dit wordt echt mijn eerste eigen hond en ook het hele proces rondom een de aanschaf van een rashond is nieuw voor mij.

Ik ben vandaag bij de Pinkstershow van de Raad van Beheer geweest omdat ik zag dat FCI groep 3 geshowd ging worden en ik momenteel de Fox Terriër gladhaar en Border Terriër als grote kanshebbers op m’n lijst heb staan. Daar heb ik jou ook zien lopen, kiwiwitje! Wat grappig. Ik herken je meteen van de foto. Ik heb echt (nog) geen verstand van de keuringen, maar volgens mij heb je mooie resultaten behaald.

Ach, die strandfoto’s! Zo schattig! <3 Al die eerste keren zijn zo leuk om mee te maken.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 18:10

Leo schreef:
Oooh Warboel beide foto's zijn zo geweldig <3 die oogjes van Appa smelt je gewoon van <3

Hele toffe foto Kiwi! Gefeliciteerd met de resultaten!

Stoere plannen Kim! Die foto is geniaal :')

Wat fijn dat ze het zo goed doet Flux!

Wij zijn vanmorgen voor het eerst naar het strand geweest, hij vond het geweldig :))

[ [url=m/tyv57p.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/wdX7pP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Ep0sTC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4LSkfc.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vPGAaB.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YBO1Fl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kEXC5t.jpg]Afbeelding[/url] ]

Inmiddels 13,5 week oud en 11,8 kg. Nog 200 gram en hij is verdubbeld tov de dag dat we hem ophaalden!

Wat heerlijk!! Wat voor merk tuig heeft hij aan?

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 18:12

Welkom Lugea! Wat heerlijk al die voorpret!! Zo te lezen bereid je je heel goed voor. :)

@PSvanLot: hij heeft een AnnyX tuig! Zijn tweede inmiddels.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 18:21

Mag ik me ook melden? O:)

Een dikke maand eindelijk overeen gekomen met mijn man om ons aan te melden voor een wachtlijst. Ik heb altijd een hond gewild en ben erg fan van Spaanse Waterhonden, ken één fokker met een zeer goede reputatie (mijn moeder heeft er eentje van daar), dus ik wou eentje van daar. Ik ken hen, zij kennen mij ook.
Het moment was nu gewoon goed, ik begin komende week ook in een nieuwe job, ga drie dagen per week van thuis uit werken. Twee dagen beperkt naar een kantoortje, kan alles zelf inregelen.
Wachttijd was +-2 jaar. Maar dat wist ik. Maar dan...plots, een drietal weken geleden kreeg ik bericht dat er nu een nestje was van een viertal weken en dat één van de mensen had afgezegd. Voor een reutje. En ik wou een reutje. Er was geen andere wachtenden met voorkeur voor een reutje voor mij :=

Na een bezoekje en toch wel wat discussie met manlief (het kwam gewoon erg onverwachts) toch besloten ervoor te gaan.

Begin juli mogen we Vizconde Chipito Del Pipa Casita ophalen
Afbeelding

Vizconde is Spaans en betekent burggraaf. Het is het jaar van de 'V', dus ik moest iets verzinnen :')

Last van nestdrang...
Afbeelding

Ik weet niet of ik veel ga posten, mezelf kennende is dat vaak beperkt. Maar lees hier wel mee en dan is het maar zo fair om ook iets te delen :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-22 18:48

Oh wat grappig Lugea! Jammer dat we t niet wisten anders hadden we even kunnen kletsen! Haha.
Begin juli is t outdoor in nieuwegein. Kom je dan ook kijken?

Spannend tieneke! Knappie hoor!

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 19:27

Wat leuk, Tieneke! Dan gaat het allemaal toch ineens sneller dan verwacht.

Ik zag het ook pas op de foto toen ik thuis was, anders hadden we zeker een praatje kunnen maken. Ik ben nog niet zo thuis in de shows, maar Nieuwegein is voor mij wel in de buurt dus zeker leuk om dan te gaan kijken. Ik denk wel dat ik dan even kom. :)