Het zijn wel iets andere types inderdaad Kimberley. Zijn duidelijker ook minder gewend, maar beginnen nu te ontdooien.

En een fleecedeken is ook zacht en makkelijk als ondergrond. Hier in de dierenwinkels hebben ze ook van die hennepmatten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NAIWHL schreef:Het zijn Duitse Reuzen Pearlie. Waarschijnlijk niet helemaal zuiver, maar zullen wel ergens rond de 7 kilo worden. Ze zijn nu 10 weken
Het zijn wel iets andere types inderdaad Kimberley. Zijn duidelijker ook minder gewend, maar beginnen nu te ontdooien.
En een fleecedeken is ook zacht en makkelijk als ondergrond. Hier in de dierenwinkels hebben ze ook van die hennepmatten.
[ [url=m/nJfCFT.jpg]Afbeelding[/url] ]
NAIWHL schreef:Als hij goed eet, levendig is en drinkt zou ik mij over die ene keutel niet druk maken.
Konijnen maakt het formaat van een vriend niet uit... De grootste en kleinste liggen lekker samen te slapen.![]()
[ [url=m/3vJdih.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is nog gezelliger gewordenNiki is er gewoon bovenop gaan liggen
[ [url=m/YtWHxt.jpg]Afbeelding[/url] ]
jeetje77 schreef:Ik besteed koppelen liever uit. Ik heb er geen goede ervaringen mee. Ik vind het niet leuk om te zien als ze zo achter elkaar aan jagen, plukken haar overal, bloed enz.
NAIWHL schreef:@ HorseTimeXL Tot nu toe heb ik goede ervaringen met koppelen. Hebben toen we van 2 naar meer gingen 3 konijnen in uit de opvang gekregen om te koppelen. Met 1 lukte het helaas niet. Die lag niet lekker in de nieuwe groep en met Hanna en trok zich erg terug. Die is uiteindelijk terug gegaan naar de opvang en heeft nu een mooi nieuw huis. Was een erg onzeker konijn.
De koppeling met het volgende konijn ging ook goed. Wel wat rennen en plukken haar, maar geen rare dingen en met de laatste twee kleintjes (die op en naast de andere liggen op de foto) is er eigenlijk helemaal niet moeilijk gedaan.
Nu hoop ik dat het met Max en Checo ook zo soepel gaat. Voordeel van een groep is dat er altijd wel iemand is om mee te liggen. Dan ben je toch minder afhankelijk van je 1 op 1 relatie.
Maar het kan soms behoorlijk heftig lijken hoor.
En klink goed Lieffiefi. Welke webshop is het als ik vragen mag?