Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dusja, het kan zeker.
Je hebt die niet nodig en zijn op deze manier risicovol. Belangrijk met de ladders is ook (de 7x55 en 7x27) dat je ze echt tot de rand vult met bodembedekking. Let ook goed op de gleufjes dat je deze of vult met wat mos of dergelijke, of de ladder omdraait dat ze geen risico kunnen zijn.

Ik dacht, ik zet het gewoon bij Ni-Hao er in. En nog geen uur later scharrelt ze al door de bak om het doosje leeg te roven. Wat vond ze dat leuk om te doen zeg!

Mijn Scape is ook van augustus tot nu. Helin woonde ook in een Scape die al bijna anderhalf jaar was volgens mij. Happy = prima. En zolang het niet gevaarlijk verzakt is het ook helemaal goed.

Dit is het enige topic over HamsterScaping. Er is wel een algemeen hamster topic maar die is ook al een tijdje erg stil.
Dit neemt uiteindelijk wel af zolang jullie vooruitgang boeken.

Sabri schreef:Dank voor je reactie XDenies. Ik ga zeker op je website kijken!
Ja heb nu ook al een kooi van 90 en 50 breedte , dit werd ook gevraagd ook mbt of ik ervaring had etc, alleen voor de zekerheid staat Molly nog bij een vriend. Want ik wil geen kans op gejaag van de kat!
Heb bewust voor een Syrische hamster gekozen dus bewust van grotere terrarium. Ik zat al te denken ook aan minimaal 120 want hij schijnt groot te worden, mams was ook prachtig groot en langhaar! En looprad van 30 cm minimaal.
Moet zo hamster ook ontwormd of tegen parasieten behandeld?

Dat scheelt weer! 

Mijn Chinees vind dat een leuke grapje. Bij mijn russen deed ik dat ook altijd en dat ging over het algemeen goed. 
). xDenies schreef:Thnx voor de tips! De bodembedekking bestaat uit 1 deel zaagsel, 1 deel hennep en een 1/2 deel katoen. Dat is volgens mij ook wat aangeraden werd? Onze Moos is niet zo'n graver. Hij heeft nu een nestje gemaakt van katoen/mos. Ik zal eens kijken of ik handig een muurtje achter het looprad kan zetten. Ik wil ook weer niet een te hoge muur, uit angst dat Moos valt.Als tip voor je bodembedekking, daar zou wat meer katoen door heen mogen

Dus voor alles wat te zeggen, maar graven kunnen ze sowieso!