Yep alleen een banketstaaf de behanger , hoop dat mam straks wakker is en dan bel ik weer . Door de paniek geen idee wie het was , ze knarst nu niet meer . Maar ze ademt wel met geluid .
Tarzan is alleen enorm geschrokken , hij ruikt haar en stampt gelijk van dit klopt niet en blijft zitten op de deurmat .
arme Jane en ook arme Tarzan, die maakt zich duidelijk zorgen!
Echt klote dat het zaterdag is dan is ook nog niks open smorgens.. Mijn spoed DA is ook de slechtste DA van de kliniek die weinig verstand heeft van konijnen dus ik snap je helemaal! Nu hopen dat je moeder snel wakker wordt! Zelfs ik zit al te stressen voor je, brr moet er niet aan denken
Ben zo blij dat ik wakker werd , had raam en rooster dicht namelijk . Blij dat buurvrouw op onderzoek uit ging en de marter afschrok , ik schrok haar vast af in t shirt en onderbroek . Aankleden dacht ik niet aan ik dacht alleen aan de konijnen , pff schrik zit er goed in . Zijn dure levenslessen , het ging altijd goed uiteraard maar het hoeft maar 1x fout te gaan
Kom net bij de konijnen, zit Pumba op het nieuwe huisje . Hoe ze erop gekomen is is ons echt een rasdsel. Huisje is best hoog . Ze zat er prinsheerlijk op
Bedankt allemaal ,ben kapot en gebroken . Heb gezien dat hij via een gaatje aan de achterkant van het hok is binnengekomen , misschien zat Jane daar en via haarplukjes op de grond zag ik de route erna . Voel mij zo schuldig
Keuken lijkt er 1 uit de oorlog , confronterend maar Tarzan ligt lekker bij haar niet te dicht want dat vind ie te spannend .