Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosje01 schreef:Mijne komen van een fokster in hellevoetsluis ze ze heeft us teddy en borstels. Iemand van hier heeft van haar ook de moeder van mijn kleintjes geadopteerd. Ze heeft ook niet mega veel cavia’s 2 flats.
Mira283 schreef:Arrow komt bij een fokster uit België weg. Anders is er nog cavia marktplaats en cavia ebay op Facebook. Misschien kan je daar wat vinden. Arrow en Flash zijn toen met cavia vervoer vanaf daar tot Delfzijl gebracht waar ik woom
xDenies schreef:Roosje01 schreef:Mijne komen van een fokster in hellevoetsluis ze ze heeft us teddy en borstels. Iemand van hier heeft van haar ook de moeder van mijn kleintjes geadopteerd. Ze heeft ook niet mega veel cavia’s 2 flats.
En heeft die fokster toevallig een naam/website/facebookpagina?
Mira283 schreef:Arrow komt bij een fokster uit België weg. Anders is er nog cavia marktplaats en cavia ebay op Facebook. Misschien kan je daar wat vinden. Arrow en Flash zijn toen met cavia vervoer vanaf daar tot Delfzijl gebracht waar ik woom
En heeft deze fokster ook een naam/website/facebookpagina?Op facebook en marktplaats ben ik al aan het rondneuzen. Maar aan persoonlijke ervaringen heb ik natuurlijk meer, haha.