Pas in de slowmotion herhaling zag ik wat er gebeurde. Tandjes wat een snelheid. Als een kogel
_Dracarys
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-18 23:37
SayaJones schreef:
Sodeju, ik zag eerst niet eens wat er gebeurde Breekt ie nou op die manier bewust de nek van de eend ofzo?
Klopt inderdaad!
Kuggur
Geplaatst: 27-01-18 13:32
Hm, ze hebben het over " stunning with a clenched foot". Ik weet uit ervaring dat het breken van een vogelnek niet meevalt. De snelheid van die vuistslag is natuurlijk wel fenomenaal. Die "slomo" laat eigenlijk niet eens zien wat er echt gebeurt op impact, te langzame camera.
Zijn hier toevallig mensen met fretjes? Weet dat het bezige diertjes zijn die ook echt de ruimte nodig hebben. Gezien mn akte in het zicht is, ben ik mij al een beetje aan het inlezen. Dus info is welkom
Gisteren mij rot geschrokken door de staluil (weer eens iets anders als de stalkat )
Wij hebben op stal een kerkuil zitten. (althans ik denk dat het een kerkuil is. Hij is bruin met een witte onderkant) En zo nu en dan komt hij tevoorschijn. De eerste keer dat ik hem gisteravond zag was toen hij vlak voor mijn auto voorbij vloog toen ik het terrein op kwam. Vervolgens was hij weer uit zicht verdwenen. Het donker in.
Dus ik ben later de paarden aan het mesten. Ben helemaal alleen op stal. En ik loop naar de mesthoop en hoor ineens een geluid uit de stroschuur komen. Dus ik schrik me rot. Kijk ik de stroschuur in, zie ik de uil binnen en die vloog net naar boven om bovenin tussen de balken te landen. Helaas had hij mijn Zweinstein brief nog steeds niet bij zich.
En nieuwschierige Arya, ze is erg op mij gesteld, als ik de tuin in kom gaat meteen haar koppie de lucht in om alles in de gaten te houden Ze doet het allemaal echt erg goed, ze is een fijne vogel geworden, nu nog wat pit erin, maar dat komt vast nog wel, vooral als ze geslachtsrijp word.
Vanmorgen contact gehad via de telefoon met de eigenaresse van dit stumperdje.. Leeft al 8 jaar bij haar in huis als "huisdier". Ik had alles uitgelegd over wat ik doe met de vogels en wat ik heb qua kennis, maar dat deed haar niet veel, ik was namelijk de 5e in de "rij" Van geïnteresseerde en ze ging niemand voortrekken maar ging de volgorde af van wanneer mensen contact opnamen. Wat ziet ie eruit..