interessant om te weten keona, al weet ik niet of ik ooit met Bloom wil fokken. Ze lijkt me geen verbetering voor het stamboek helaas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fotsy schreef:Is wel waar wat je zegt keona.
En als geen aussie kenners, vind iedereen op de hondenschool Bloom superleuk met haar staande oortjes.
Mijn man ziet dit persoonlijk ook heel graagdus ik denk niet dat sommige mensen het erg zouden vinden bij de aankoop van een aussie, ik ben voornamelijk echt voor hun karakter gevallen en dat ze knap zijn, was mooi meegenomen.
xLaraaj schreef:Hallo hallo ! Stille meelezer komt even van ondr haar steen..
Wij willen later of een aussie of een BC nemen. Nu door een ander topic ben ik op deze vraag gekomen:
Hebben aussie's soms problemen met andere honden door hun NBT? Dus dat ze hun lichaamstaal minder goed kunnen tonen en dat andere honden daar raar/stout op reageren?
elisedcl schreef:xLaraaj schreef:Hallo hallo ! Stille meelezer komt even van ondr haar steen..
Wij willen later of een aussie of een BC nemen. Nu door een ander topic ben ik op deze vraag gekomen:
Hebben aussie's soms problemen met andere honden door hun NBT? Dus dat ze hun lichaamstaal minder goed kunnen tonen en dat andere honden daar raar/stout op reageren?
NBT?
XxDiandraxX schreef:let je dan ook op de Norberg waarde. Want een a met een ondiepe kom heb ik minder graag dan een b heup met een diepe kom."Voordeel" van mdr1 lijder zijn is dat de hond zelf er geen last van ondervind. Dus als je zelf een beetje oplet is er niks aan de hand. Overigens worden mensen ook extra bang gemaakt, het is maar een kleine groep medicatie die ze echt niet mogen hebben.
Persoonlijk zou ik dan weer alleen met HD A heupen fokken maar ooj daar heeft iedereen een eigen beeld bij..
Kenai vond net dat hij ook best in het nieiwe mandje van mijn jack russel past..![]()
[ [url=m/NXEjFV.jpg]Afbeelding[/url] ]