Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikkedus schreef:Nova heeft nog steeds een voorkeur voor lekkere Apple kabeltjes. Heeft er al meerdere doorgeknaagd. Mijn baby's worden nu ff radicaal opgevoed om dat NIET te doen.
Dinsdag komt er iemand kijken voor de laatste 2 kittens. Wel een fijn idee dat ze lekker bij elkaar mogen blijven. Hoop dat ze nog verliefder op de live versie wordt dan op de foto's, maar dat kan eigenlijk niet missen denk ik.
gaby12 schreef:Kittens van grote rassen wegen meerdus verkijk je er niet op.
Mijn kittens gingen met 14 weken weg en wogen tussen de 1,5 en 2 kilo maar zijn Noorse boskatten ook niet de kleinste
Annash schreef:Hahaha dat is echt stoer! Celaena snapt het nog niet zo. Hoe heb je dit Ginger geleerd?
lifaya schreef:Annash schreef:Hahaha dat is echt stoer! Celaena snapt het nog niet zo. Hoe heb je dit Ginger geleerd?
Heel veel enthousiastme gebruiken en alleen lekkers geven als ze de exacte houding aanneemt die ik wilBegin sprong ze de hele tijd te hoog en dat wou ik niet, dus kreeg ze niks, alleen als ze zo mooi bleef zitten
in 1 dag geleerd hahaha, nu moet het uiteindelijk nog verfijnd worden op een commando, wil haar ook poot, high five, zit en dood leren op een gegeven moment