Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 21:53

Ik zal Celaena zo eens op de weegschaal zetten. Geen idee wat zij weegt.

Edit: 1,7 kilo. Ze is een Bengaal en vier maanden oud.

Anoniem

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 21:59

Als ik zo rond kijk weegt die van ons wel erg weinig voor zijn leeftijd dan :o

Die man zei dat die van 3 februari is.. Ik vind hem zelf ook wel wat iel lijken hoor, hij heb hier in ieder geval onbeperkt kattenbrok en krijgt totaal 50 gram vlees.

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 22:07

Kittens van grote rassen wegen meer :P dus verkijk je er niet op.
Mijn kittens gingen met 14 weken weg en wogen tussen de 1,5 en 2 kilo maar zijn Noorse boskatten ook niet de kleinste ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 22:11

Hij is ook nog erg klein vergeleken met de andere kitten en die is net 7 weken.. Dus zal indd dan daar wel aanliggen :o

Paulaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 22:19

We hebben nog een sibeer van 10 maanden oud, maar dat is juist geen grote eter en zit eerder aan de ondergrens met zijn gewicht. Ik vind het niet erg dat die kleine een goede eter is, maar heb het idee dat hij teveel eet. En maak me een beetje zorgen omdat zijn buikje bol is. Bij de fokker zat hij bij 7 andere kittens en was hij heel erg verlegen, dus ik denk dat hij nu zo snel en veel eet omdat hij bang is dat hij straks niks meer heeft. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 22:49

Toen we Flynn net hadden viel ze haar eten letterlijk aan - ze dook er bijna in met haar neus! Is na verloop van tijd vanzelf rustiger geworden. Was ook zo'n vreetzak...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 22:52

ikkedus schreef:
Nova heeft nog steeds een voorkeur voor lekkere Apple kabeltjes. Heeft er al meerdere doorgeknaagd. Mijn baby's worden nu ff radicaal opgevoed om dat NIET te doen.
Dinsdag komt er iemand kijken voor de laatste 2 kittens. Wel een fijn idee dat ze lekker bij elkaar mogen blijven. Hoop dat ze nog verliefder op de live versie wordt dan op de foto's, maar dat kan eigenlijk niet missen denk ik.

Ja op het moment dat ik het zie dan laat ik ook even merken dat het niet de bedoeling is.
Ik ga verder ook maar een lading reserve kabels aanschaffen voor alles :')

Wel top dat je het spul goed opvoed!

gaby12 schreef:
Kittens van grote rassen wegen meer :P dus verkijk je er niet op.
Mijn kittens gingen met 14 weken weg en wogen tussen de 1,5 en 2 kilo maar zijn Noorse boskatten ook niet de kleinste ;)

Dan is mijn Ginger dus idd echt heel klein := zij is van 6 januari en weegt rond de 1750 gram en 1800 gram....

Ik ben Ginger aan het leren zitten op haar achterpoten, voorpoten dus van de grond :P En het werkt redelijk goed! Misschien dat ik mij eens in clicker training moet gaan verdiepen met haar haha. Heb in elk geval nu een hele lading gedroogd vlees en speelgoed voor haar gekocht :') (ala 35 euro, zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen haha) en hoop dat ik haar daar goed mee kan motiveren lol. Als ze nu mij een snoepje ziet pakken voor haar dan schiet ze al omhoog met haar poten in de lucht :') het is zoooo cute hahaha (en nee, niet om aan te vallen, heb geen handen voor haar :P op mijn hand springen straf ik af)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 23:05

Afbeelding
Volgens mij hebben we 2 schootkatten uitgezocht :o

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 23:11

Oooh cuuuute <3

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 23:12

Achossie <3 wat een scheetje!!!!!

oja, hier een foto van Ginger haar kunstje :') Net even snel gemaakt haha

Afbeelding

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 23:13

Hahaha dat is echt stoer! Celaena snapt het nog niet zo. Hoe heb je dit Ginger geleerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 23:14

Whaa ziet er wel heel grappig uit.

Ze kwam zelf van der kussen af zo op me schoot liggen, nu lekker languit aan het slapen.wou eigk net zelf me bed ingaan, maar kan nu niet meer opstaan, hihi.

Ze doen wel alles voor eten he. Haha

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 23:15

Annash schreef:
Hahaha dat is echt stoer! Celaena snapt het nog niet zo. Hoe heb je dit Ginger geleerd?

Heel veel enthousiastme gebruiken en alleen lekkers geven als ze de exacte houding aanneemt die ik wil :') Begin sprong ze de hele tijd te hoog en dat wou ik niet, dus kreeg ze niks, alleen als ze zo mooi bleef zitten :') in 1 dag geleerd hahaha, nu moet het uiteindelijk nog verfijnd worden op een commando, wil haar ook poot, high five, zit en dood leren op een gegeven moment :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 23:26

Het begint bijna op dansen te lijken wat ze doet :') ik heb er net een filmpje van gemaakt haha, zal die wel even uploaden op youtube

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 23:34

De kat die naar zijn nieuwe thuis is, woog met 9.5 week 1.1kg... :-/ precies een reus als ik dat vergelijk

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 02:11

lifaya schreef:
Annash schreef:

Heel veel enthousiastme gebruiken en alleen lekkers geven als ze de exacte houding aanneemt die ik wil :') Begin sprong ze de hele tijd te hoog en dat wou ik niet, dus kreeg ze niks, alleen als ze zo mooi bleef zitten :') in 1 dag geleerd hahaha, nu moet het uiteindelijk nog verfijnd worden op een commando, wil haar ook poot, high five, zit en dood leren op een gegeven moment :')

Kijk op youtube eens bij catmantoo, dat is het kanaal van Didga's baasje en er staan behoorlijk wat tutorials op voor kunstjes en opvoedkundige zaken. :)

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 07:05

Haha leuk kunstje kan Ginger Lifaya! :D
Ohh als ik dat allemaal lees kan ik beter in augustus of eind juli pas weer meelezen! Het kriebelt zoo erg nu *zucht* # geduld is n schone zaak :')

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 10:21

Ik heb anderhalve week geleden in dit topic gereageerd dat we de 2 dagen erna onze kitten op zouden halen. Helaas kon dat niet doorgaan wegens ziekte van mijn man. Maar nu ga ik hem vanmiddag ophalen.
Ik ben helemaal blij. Ik ga alleen met mijn zoontje, want mijn man kan helaas nog niet mee.
Ik heb niets tegen mn dochter gezegd, want ze was zo verdrietig dat het niet door kon gaan. Dus nu is het een grote verrassing als ze uit school komt vanmiddag.

Maar goed, vanmiddag komt Finnian dus bij ons wonen. Een hele zwarte oosters korthaar kater. Van nu 14 weken (of is hij al 15....)

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 10:59

Tinker treas wat leuk! Leuke verassing voor de dochter! Plaats je een foto'tje?:D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 11:00

Oeh de k dat je dochter erg blij zal zijn! Leuk! Veel plezier met ophalen en de verrassing!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 12:23

Veel plezier met ophalen, dat vraagt om foto's! :D

Afbeelding

Hoe je zo kan slapen?

Afbeelding

Afbeelding

Kunnen wel lief zijn samen :D Ze accepteren elkaar inmiddels goed, renden vanochtend keihard achter elkaar aan huis rond, tikkertje te spelen ofzo. Gnar wil net wat meer spelen als Syndra, zal de leeftijd wel zijn.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 16:30

Nou, onze Finnian is opgehaald en gelijk geadopteerd door zijn 2 jarige halfbroer Laurenzo. Zouden ze weten dat ze dezelfde moeder hebben?
Ik zal vanavond even foto's plaatsen, want ik weet niet hoe dat moet met mn telefoon.
Mn dochter heeft hem nog niet gezien, want die is na school gelijk met papa mee naar oma gegaan. Dus ik kan niet wachten om haar reactie te zien, haha.

Logan loopt trouwens enorm te grommen en te blazen, dat is een held op sokken dus die maakt graag enorm veel herrie. Maar eigenlijk vindt hij Finnian gewoon eng.
En Aiden heeft besloten om hem voorlopig te negeren.
Laatst bijgewerkt door TinkerTreas op 01-06-15 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 16:30

Afbeelding

:o

We willen ook een foto van haar reactie natuurlijk, wel tof dat die gelijk verwelkomd is :)!

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 16:39

Ik hoop dat mn man nog niets gezegd heeft. Dan zeg ik dat ze op de bank moet zitten met haar ogen dicht. En dan zet ik hem bij haar op schoot. Hij lijkt niet heel erg onder de indruk, dus ik denk dat dat wel kan.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 16:55

Wat een lieve snorrepootjes allemaal <3

Weet je wie er geen kittens krijgt? Ik :D
Zit hier weer met een krolse kat, thank goodness.
Ben nog nooit zo blij geweest met dat lawaai.