Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lucifertje schreef:Wat een schatjes en ook 2 hele mooie kleuren. Enige wat ik mij afvraag, is het inteelt percentage hoog tussen vaders en moeders?
Hoeveel poepbakken heb je besteld? 1tje is wel wat weinig voor 2 katten. Ik zou ze vooral in het begin aan een lijntje houden en dan samen de tuin verkennen. Maine Coons zijn ontzettend geliefd en als ze ook nog eens vriendelijk zijn worden ze zo van de straat geplukt. Ik zou daarom er we mee oppassen of je ze wel buiten wil laten.
laura1987 schreef:Gefeliciteerd met je aankopen!
Zelf zou ik minimaal 2 kattenbakken kopen.
Mijn katten zou ik echt niet naar buiten doen, ze worden zo gejat. Bij mij lopen ze in een afgesloten tuin. Bij jou zou misschien een kattenren wat zijn?
Let je wel op dat je er op tijd bij bent, voor ze vruchtbaar zijn voordat hij zijn zus gaat dekken.
Ils_K schreef:Ik vindt dat ook ieder voor zich de mijne loopt ook buiten en woon in een woonwijk.
Ieder heeft daar een andere mening over maar iedereen mag dat toch zelf weten?
Wat een knapperds kusvoorjou!
kusvoorjou schreef:laura1987 schreef:Gefeliciteerd met je aankopen!
Zelf zou ik minimaal 2 kattenbakken kopen.
Mijn katten zou ik echt niet naar buiten doen, ze worden zo gejat. Bij mij lopen ze in een afgesloten tuin. Bij jou zou misschien een kattenren wat zijn?
Let je wel op dat je er op tijd bij bent, voor ze vruchtbaar zijn voordat hij zijn zus gaat dekken.
Zoals ik idd al zei ieder zn eigen. Bij mij mogen ze naar buiten. Bij me vriend thuis al jaren raskatten en allemaal altijd los buiten geweest.
We gaan idd het vrouwtje optijd aan de pil doen! En het mannetje zo vroeg als mogelijk is laten helpen.
laura1987 schreef:Die eerste foto zou ik echt MEGA in mijn woonkamer hangen als ik jou was, PRACHTIG!
Bellatrix schreef:Mooie serie! Maar ik vind het jammer dat de achtergronden zo donker zijn. Ze vallen zo wat weg.