Hij mag wel gezellig mee kijken
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silence schreef:Klinkt erg leuk daar in Brummen.
Is dat echt voor mensen die actief behendigheid doen of kan het ook als je voor de lol zelf wat traint?
(Al zitten we tegen die tijd waarschijnlijk wel op behendigheid)
Hhilde schreef:Oh, werkelijk
LhinnOlijf schreef:Hhilde schreef:Oh, werkelijk
JaIk moet nog 1 jeugdpunt dus die wil ik hebben. Ik heb daarvoor nog 4 kansen, waarvan de eerste waarschijnlijk niks word (22 inschrijvingen, kanonne). Dan blijven er nog 3 kansen over en ik loop ook voor een ander shows
Ik ga dan wel voor een andere starterswedstrijd. Heb mij voorgenomen om maximaal 4 onderlinge wedstrijdjes te lopen dit jaar ... is meer dan genoeg om te oefenen en dan volgend jaar gaat de Benefiet wedstrijd van de NVBH mijn debuut worden met mijn Belg.
MyWishMax schreef:Even gal spuwen hoor...
Ik kreeg net een preek van een vent, omdat ik Tay niet aan een andere Duitse Herder reu wilde laten kennis maken aan de lijn. Of ik hem niet sociaal wilde hebben en dat kennismaken erbij hoort. Toen ik zei dat ik alleen kennis laten maken als ze los zijn begon hij nog dat hij hem daar niet los liet, omdat ze alle kanten op zouden stuiven. Ik ben doorgelopen met de mededeling dat het ook geen uitnodiging was. Meneer hield zelf de hond met moeite, die is blijkbaar gewend aan alle honden te mogen snuffelen.
MyWishMax schreef:Even gal spuwen hoor...
Ik kreeg net een preek van een vent, omdat ik Tay niet aan een andere Duitse Herder reu wilde laten kennis maken aan de lijn. Of ik hem niet sociaal wilde hebben en dat kennismaken erbij hoort. Toen ik zei dat ik alleen kennis laten maken als ze los zijn begon hij nog dat hij hem daar niet los liet, omdat ze alle kanten op zouden stuiven. Ik ben doorgelopen met de mededeling dat het ook geen uitnodiging was. Meneer hield zelf de hond met moeite, die is blijkbaar gewend aan alle honden te mogen snuffelen.
Hhilde schreef:Oh, ik heb ook mijn vaste antwoorden. Als ze zeggen 'maar hij doet niks' zeg ik 'de mijne wel' en ineens kunnen ze hun hond heel snel terugroepen.Ook in losloopgebieden heb ik niet altijd zin in buurtende honden, mijn hond heeft daar geen behoefte aan.
Machie schreef:Mijn honden kunnen niet lief snuffelen aan de riem hahaha