Tova schreef:Wat een mooie honden!
Wij gaan hem 10 november ophalen, Ik zal als we hem hebben eens een foto hem posten. Van de week een mand, bench en een kleedje voor in de bench besteld, deze komen vandaag binnen. De rest hebben we ook al gekocht. Misschien een beetje vroeg, maar we willen goed voorbereid zijn voor hij komt.
Spannend!
Zijn jullie al druk aan het aftellen? 
Jackytje schreef:Bedankt! Onze blue merle komt ook van Bokker Galleo hier. Haar moeder fokt Cardi's. Af en toe reageert ze eens in t topic.
Tricolor brindle pointed mag je volgens mij kruisen met blue merle zolang het geen cryptic blue merle is.

Klopt
Tri brindle pointed kan veilig gebruikt worden op blue merle
Wel is het belangrijk (vind ik dan
) om te checken of de hond genetisch gezien geen blue merle verborgen heeft, ook al zie je aan het uiterlijk niks.
Barbabientje, wat is Bob al gegroeid!
Qua shows, zou je gelijk voor een officieel iets willen? In feite is het dan gewoon inschrijven en gaan met die banaan
Maar mocht je wat voorbereiding willen dan kun je showtraining doen (zo wordt je geleerd hoe je de hond goed neer zet, hoe je moet lopen, en hoe keuringen er in het algemeen wat aan toe gaan). Als er geen haast achter zit, zou ik gewoon wachten op een clubdag als je er verder geen ambities in hebt. In het gezelschap van mede eigenaren is de sfeer vaak al iets relaxter is mijn ervaring, en zo kun je ook een beetje bij anderen kijken hoe zij het doen zonder dat er iets van af hangt (en vaak zijn ze qua inschrijfgeld ook wat goedkoper
)
Wat een dotje Menino!
Smelt smelt 
Jarvis is momenteel weer lekker aan het verharen. Ik snap niet hoe een hond zo kan verharen, en nog steeds niet kaal is
Meteen maar weer even een nieuwe trapfoto gemaakt. Dat was alweer een tijdje geleden 

Gelukkig heeft meneer pretbek zelf geen last van het verharen, en deelt hij die corgi glitters met alle liefde uit
Na deze foto kon ik hem thuis weer even uitblazen met de waterblazer, en de haren vlogen door de lucht