Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:1. Het rattentoilet; is dit een los bakje of iets dergelijks of is het gewoon een hoekje? En wat vinden ratjes fijn om erin te hebben?
2. Kunnen ratten tegen dat bruine spul wat ook wel eens onder in plantenbakken zit? Volgens mij is dat gemaakt van kokosnoten. Dit bedoel ik: http://193.164.196.197/images/87/8788045842.jpg
3. Hoe voorkom je dat ratten overal aan gaan knagen? Ik heb gelezen dat ratjes ook honden kauwsnoepjes mogen hebben, is dit waar?
4. Mogen ratjes vilt hebben in hun kooi?
5. Vinden ratjes het fijn om te knagen op kokosnoot, met zelfs nog een beetje kokos erin?
6. Mogen ratjes een loopwieltje?
Citaat:1. Het rattentoilet; is dit een los bakje of iets dergelijks of is het gewoon een hoekje? En wat vinden ratjes fijn om erin te hebben?
3. Hoe voorkom je dat ratten overal aan gaan knagen? Ik heb gelezen dat ratjes ook honden kauwsnoepjes mogen hebben, is dit waar?
6. Mogen ratjes een loopwieltje?
Vanillia schreef:Schattig filmpje Aartje! Harley die wil ook nog wel eens aan komen rennen (alleen als ik met de snoeppot rammel), Bella die vertikt het.. Ik wist niet dat je een rattery hebt?