Tinkermuts, wat een lekker ding is ze toch! Zo fijn dat je zo verliefd bent op d'r.
Zo precies ging het hier ook met de komst van Arya (& onze poes Sansa) na het verlies van Rex.
Lekker genieten

Ik zie dat Parker mooi geslaagd is, gefeliciteerd!
Shaya, veel plezier met Agility!
Het topic gaat zo snel, sorry als ik maar een paar dingen aan haal, het is niet bij te houden

Ik dacht nog ohh daar en daar moet ik op reageren maar dat is volgens mij alweer pagina's terug en nu ben ik helemaal vh padje ervan haha, dus sorry als ik dingen mis en vergeet maar lees wel alles

--
Nadat ik zondagavond en maandag echt niet lekker was, deze week wel nog een paar km's kunnen maken samen. Nog lang niet waar ik wil zijn, maar fijn dat ik alweer wat meer met Arya er op uit kan en elk beetje wat lukt, geniet ik lekker van - dat is momenteel een 3-4 tal dagen in de week dus tov eerder niks of maar 1x per 2 weken, 1x per week; I'll take it. Qua afstanden ligt de grens wel nog steeds 'maar' rond de 4km, veelal vlak ook maar het is alweer iets.
Deze week voornamelijk op de brunssumerheide en Tevener heide geweest so far. Zeker in de ochtendend wanneer de zon laag staat is het toch altijd zo mooi vind ik. Deze foto's zijn van afgelopen woensdag op de Brunssummerheide; het was lekker koud, 0.5 graden, maar met lopen vind ik dat heerlijk. Arya ook, die vloog gewoon overal het water in alsof het 20 graden was

Dus voor wie het leuk vind weer eens wat van een van onze wandelingen te zien:

En vandaag kwam Uncle Chuck binnen; een neppe stok. Ik gebruik buiten een starmark foam ball als high reward, maar Arya gaat ook enorm goed op stokken alleen vind ik dat gewoon niks buiten en daar mag ze in de regel van mij ook niet mee spelen. Dus ga eens proberen of deze nepperd als alternatief geaccepteerd word haha. Blijft ook drijven dus is voor de waterrat perfect denk ik. Er is een hele stick family met allemaal verschillende gezichten en lengtes e.d. dus mocht deze bevallen, gaat de rest ook op de wishlist hahaha.