Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nps schreef:@MarliesR Ze zijn wel heel klein zeg, zijn er al een paar uitgekomen?
Marisje76 schreef:Door ' onze' Jack twijfel ik of ik een betta in mn Cube zal doen maar ik heb een paar zo'n mooie gezien![]()
[ [url=m/dHjNx6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wil eigenlijk geen langvinnige omdat ik dat een beetje zielig vind maar deze is zooi mooi..
Ik ga er nog maar een nachtje over slapen
Edit...die Samurai zwart witte zou wel heel mooi kleuren bij Christal red garnalen
maralyn schreef:Één van m'n garnalen is zwanger![]()
ChristaMoor schreef:jee, wat gebeurt er veel in zo'n korte tijd. t is bijna niet bij te lezen.
Shallow ziet er mooi uit!
Hier toch helaas stip in de bak. De nieuwe vissen hebben nergens last van, maar de oude kardinalen (zijn ook op leeftijd) hebben blijkbaar toch te weinig weerstand om het af te kunnen slaan. Ben nu toch de hele bak aan het behandelen, ook uit voorzorg.
Melyoramel schreef:Ik ga het toch met mijn vriend bespreken, hij kwam vanochtend met; "Hoe breed is dat aquarium nou?" (want het staat tussen twee kasten).
Dus ik was: "60cm. ... Hoezo?"
En hij: "Ik zag op marktplaats een aquariumstelling, maar die is een meter breed..."
Wait what? Mag ik... een stelling?
Melyoramel schreef:Ik ga het toch met mijn vriend bespreken, hij kwam vanochtend met; "Hoe breed is dat aquarium nou?" (want het staat tussen twee kasten).
Dus ik was: "60cm. ... Hoezo?"
En hij: "Ik zag op marktplaats een aquariumstelling, maar die is een meter breed..."
Wait what? Mag ik... een stelling?