Fijn maylotje!
Hihi tarzarend. En ja het oog wil ook wat ja. Wil wel een kortharige, eentje die wel van een aai houd, niet te jong en als het kan een leuke kleur
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
je bent een nette meid toch 
. Even weggeduwd onder protest masr hij kwam terug , dus ik Jane voorzichtig gepakt en over het hek en toen Tarzan al brommend en sputterend het hek over
. Maar het is gelukt

staat wel op de planning.
ze was zich 'nt ergeren dat ze niet bij Ginny en Flo kwam 
, ik gaf Jane een stukje gedroogd brood en opeens haalde hij uit en zat vinger in de weg
Gelukkig was ik er gelijk bij en kon ik het koppeltje weer terug zetten. En dat terwijl de kinderen een verbod hebben op konijnen optillen. Die slimme meid had nu opdracht gegeven aan haar vriendinnetje! Daarna even met de meiden gezeten, die schrokken er wel van toen ik zei dat ze elkaar kunnen dood bijten. Chabby schreef:Ik ben op zoek naar tips en ervaringen. Mijn konijn knaagt aan mijn plinten. Aan onbeperkt hooi, brok en groente en fruit is geen gebrek. Speelattributen als ballen en dozen liggen het grootste gedeelte van de dag door de hele kamer en hier speelt ze veel mee. Ook wil ik een koeienhuid gaan aanschaffen voor in de woonkamer. Ik ben alleen bang dat mijn konijnen er aan gaan knagen of er hun behoeften op gaan doen.
gelukkig was je er snel genoeg bij! En ze zullen het niet kwaad bedoeld hebben he