Ik ga na mijn vakantie bij 't Knaagspoor eens kijken wat daar momenteel zit. Ondertussen is mijn hamsterkamer al goed in de opruiming geweest en hoef ik eigenlijk alleen nog maar de hamsters die er nog zijn over te plaatsen in de kast die blijft staan. En dan kunnen we eens aan de bouw van het nieuwe hok gaan beginnen
Aaah wat is Nanni leuk!! hoe gaat het nu met Effie???
Sinds 2 dagen zitten Onna en Teun samen, (gekoppeld op neutraal terrein) ze hebben gistermiddag echt enorm gevochten. Onna heeft allemaal wondjes op de neus, dus had ze vannacht apart gezet. Vanmorgen weer samen, en ze hebben nog wel af en toe een onenigheid. Maar zitten nu met zn tweeen op 1 verdieping en nog geen 10cm van mekaar af. (Zonder ruzie!!) Zullen ze elkaar nog gaan accepteren??... vind het lastig
melody7
Geplaatst: 27-09-18 23:01
Zijn dat een zeugje en een castraat? Wat balen dat ze zo gevochten hebben.. Hopelijk komt het nu toch goed!
Effie was vanavond vrolijk om eten aan het schooien en ik heb haar ook wat hooi en brokjes zien eten! Ze heeft ook wat kleine stukjes groente gehad, dat ging er ook goed in. Ze voelt zich dus wel wat beter, maar ik zie nog steeds weinig poep en wat ik zie is dun. Mijn moeder heeft haar wel ook nog poep zien eten, dus er zit in ieder geval wat beweging in. Nu ze zelf eet hoef ik vannacht geen wekker te zetten, dat is wel fijn Ik doe het met liefde hoor, maar leuk is het niet want ik kom nooit in slaap
Ze zitten inmiddels lekker te knabbelen meter geeft 22 in de tuin uit de wind in de zon. Deel van grasveld is schaduw rest zon dus ze kunnen kiezen ren staat half half.
Gisteren waren mijn mannen vervelend. Heel de tijd achter elkaar aan aan het rennen en op elkaar aan het springen en klappertanden. Nu lijkt het weer rustig. Maar had zo veel nog niet meegemaakt. Hier vind ik het te koud voor naar buiten te gaan. Gisteren een heideplantje voor in de kooi gekocht. Waren er wel blij mee.
Net Christi voor het eerst haar kontje, rond de pootjes en de buik geknipt... ze was zo braaf Daarna van Bubbels en Basje de nagels geknipt. Vreemd genoeg heeft 't Schaapje nooit lange nagels ??
Houd ze ze misschien zelf bij? Had jaren geleden ook zon cavia. Brave Christi! Arrow vind het spannend als ik zijn 'sleep' knip. Enige wat je ziet van zijn sheltie bloed.