Nou... het ligt dus niet aan mijn tanden/kiezen, maar ik heb een speekselklierontsteking. Helaas is behalve mijn voorhoofd, de rest van mijn rechterkant echt mega dik en pijnlijk nu. Heb AB gekregen en anders naar de kaakchirurg volgende week.
Ja ze waren gister lief! Gistermiddag de 2 groten in de tuin gedaan 's middags, en de kleine + pup even bij moeder gedropt toen ik naar de tandarts moest. Dus ze was gisteravond mooi moe
Gister de eerste puppycursus gehad. Zit ik trots te vertellen dat Pip al bijna zindelijk is, plast ze daar in het zaaltje, faal Oh en haar oren waren spontaan kapot haha. Vanaf januari lekker aan de bak samen
Tigress
Geplaatst: 15-12-16 11:26
knappe pupsels
Wat leuk! En wat een boefje kan ze toch ook zijn Oortjes kapot maak ik hier ook mee
Oei Danielle, da's minder Beterschap!
Wij hebben gisteren weer pech gehad met de auto. ANWB mocht weer even langs komen
Zo leuk, hij herkende het ras In de wandelgangen zij hij ineens iets over Jarv ''Je corgi moet nu wel even goed op passen met het snoertje in de auto''. And we were like... ''whut?'' Jarv was daarna ook bekaf. Die heeft tot half 10 doorgeslapen vanmorgen
De kong octopus of de kong funzler houden het hier relatief lang uit. Touwen bij onze vorige hond wel en nu niet. Maar sneuvelt inderdaad veel. Mijn broer heeft een pitbull en daar is alles binnen 10 sec kapot dus keet houdt t met enkele weken best goed vol. De kong funzler heeft ze nu een half jaar en nu beginnen er gaatjes in te komen.
Vreselijk die scherpe tandjes haha. Dan ga ik daar eens naar kijken! Een speeltje van de action van een euro vind ik niet erg als die zo stuk is, maar er zat ook een beest van 10 euro bij... Ik ga dat niet elke week kopen
Tigress
Geplaatst: 16-12-16 00:20
Jaa ben er erg blij mee Qua speeltjes is jarv dol op de Kong wubba, een apporteerblok, en speeltjes die ik zojuist weer heb hersteld met naald en draad
Proficiat Tigress! Altijd leuk als je hond het clubblad haalt en al zeker de cover. Ik heb ook vernomen dat Cita op de cover van ons clubblad komt met haar dikke showvriendin. Vorig jaar hadden we de achtercover met 4 dalmaten en heel veel gouden confetti
Hier is een pluche kalkoen van de Action nog het langst meegegaan van alle pluche speeltjes. Verder is het enige wat langer dan een week of 2 overleefd de speeltjes van Kong of diegene met een trektouw in verwerkt. Want hier houden ze nogal veel trekspelletjes of houden wedstrijdjes "wie kauwt het eerst een oor of poot ve speeltje"
Bij onze andere hond Ophélia duurt het even voor er wat stuk is, maar die pluchen gevulde speeltjes leven hier niet langer dan een maand We hadden dus zo'n konijntje zonder vulling gekocht, zogezegd 'onverwoestbaar'.. Nou, ze was GEK op dat konijn. Met gevolg dat mr konijn ondertussen al een oor kwijt is etc.
Eén van de speeltjes waar ze zich nog altijd mee rot kan amuseren is gewoon een touw met een tennisbal eraan. De bal is helemaal geplukt, dat wel, maar voor de rest is ie echt nog prima. Soms betrap ik haar dus zo...
- Hier was ze zelf nog geen jaar dus stiekem is het niet geheel offtopic, heb uiteraard nog niet veel filmpjes etc van de nieuwe pup
MxW
Geplaatst: 16-12-16 08:43
Hahahaha wat heerlijk dat ze zich zo kan vermaken met het speeltje! Dat rond draaien