Wat een gedoe allemaal met dat voer. Logisch dat niemand er nog aan uit kan inderdaad. Wij zijn om die reden eigenlijk een beetje gestopt met zoeken, ondanks dat de brokken die we nu hebben misschien niet helemaal optimaal zijn. Veel succes ermee in ieder geval
Hier de combi vers en carnis Nog steeds niet ideaal Want carnis is leuk voe, maar het kan beter. Maar ben allang dolblij dat ik een kipvrije brok heb die Eyck eet , beloont een stuk makkelijker (brok als beloningsbrokje) Wil nog wel dlg vis versie proberen Maar als dat niet werkt qua graag eten dan blijf ik op carnis Sygin is gewoon een lopend vuilnisvat , das wel weer handig soms
Ik vind maar lastig hoor. bij veel brok zit nog gevogelte olie of vet in. En bij andere staat dierlijk vet. Dus zijn niet duidelijk waar dat uit bestaat...
Heb nu DLG ocean fish & potatoes besteld. Ben door huidige voer heen dus paar dagen nog op kvv tussendoor.
Nu hopen dat ie niet allergisch is voor de potatoes. haha Want die zitten ook in zijn huidige voer
Anneke
Geplaatst: 06-01-17 20:34
Leuk topic, we zijn ons de laatste tijd aan het orienteren voor een opvolger voor onze oude Duitse Dog. Hoe gaaf we t ras ook vinden, qua gezondheid niet de sterkste honden. En hij komt toch echt bij een goede fokker vandaan. Al 2 x een maagtorsie gehad, waar in eentje kantje boord en een spoed operatie waarbij van te voren werd gezegd dat de kans groot was dat hij het niet ging halen. Hij is inmiddels alweer bijna 9, en echt een oude baas aan het worden. Hij is enorm op mij gericht, vooral nu ik zwanger ben.
Bij die van ons hebben we tijdens haar castratie ineens haar maag laten vastzetten op aanraden van de dierenarts. Buik lag dan toch al open was de redenering, dus dan was dat een kleine moeite
Buffel zit inmiddels sinds 3 dagen op de DLG Wou uiteraard eerst niet eten omdat hij 2 dagen vlees had gehad Dus dinsdag niet gegeten Gisteren was hij bij mijn schoonouders en dan eet ie zowiezo alles omdat de andere honden dan ook eten. Vandaag at ie thuis ook netjes alles op! Hij heeft uiteraard nog wel jeuk maar daar ben je natuurlijk niet binnen 5 dagen van af. En dat verharen helpt natuurlijk ook niet mee
Haren die van jullie ook zo verschrikkelijk veel momenteel? Kan de stofzuiger niet weg zetten of kan al bijna weer opnieuw beginnen. Ben bijna zover dat ik hem ga bannen van de bank.
De kat idemdito trouwens. Is ook ineens hele dagen binnen.
Jaaa ik zet ook door haha Was me veel te duur om niet te doen haha DA zei ook al goed 3 weken.... Moet nog even een x andere snacks halen Hij kreeg dus vaak gedroogde runderlong of kippenvleugels voor het slapen gaan. Maarja laatst dus nog kippenvleugels gekocht. Die dus weer weg gegeven Hij moet alleen nog ff wachten op mijn nieuwe loon over 11 dagen voor ik weer runderlong of vissenhuid kan halen haha Had nog graanvrije lams snoepjes. Dus dan die maar als goodnight snack
Ik heb dit topic een hele tijd geleden ontstipt. Op de 1 of andere manier deed het pijn na de vreselijke dood van Didi om in dit topic te lezen.
Vooralsnog heb ik Boris en Angie. Met beide gaat het goed. Boris wordt nu wel echt oud. Alles gaat wat langzamer en moeilijker. Met Angie gaat alles nog zoals het voorheen ging. Al is ze ietsje minder angstig geworden.
Ik zal niet heel veel reageren, maar ga wel weer meelezen.