Zwerte schreef:@delphi, het zit je ook echt niet mee he! Volgens mij is opnieuw gaan jagen na 9 dagen jammergenoeg niet iets wat erbij hoort... Ik ben ff te lui om terug te zoeken, maar in wat voor verblijf zitten ze? Hebben ze wel genoeg ruimte?
Ongeveer 5m x 3,5m. Ik heb in de ren ook een grote houten tunnel gezet waar ze omheen of in kunnen. Normaal mogen ze dagelijks uren los in de afgezette tuin van 10mx15m, maar dat doe ik nu pas als het echt een stabiel koppel is.
Mijn voedster is al een jaar geleden gecastreerd, dus echt hormonale buien kan zij niet hebben.
Op zich is het nu rustig, maar ze nemen weer wat afstand van elkaar.
Als dit er niet bij hoort en het gaat nu weer niet dan ben ik er klaar mee. Dan las ik na al die ellende een lange pauze in of komt er misschien helemaal geen tweede konijn meer bij.
In de opvang ging het erg goed. Eergisteren lagen ze elkaar te wassen en echt veel bij en tegen elkaar. En ineens draait dat weer om

Ik laat ze gewoon maar doen, want wondjes hebben ze niet. Bij de vorige ram was het knokken en zochten beide elkaar op. Hier neemt de ram de benen.
Maar soms hoor je toch wel eens dat het een paar weken duurt voor het echt een koppel is?
Wanneer kan ik definitief zeggen of de koppeling gelukt is of niet?