Dat is inderdaad heel erg leuk! Sommige diertjes blijven soms gewoon schuw. Ik heb voor Muis een gladhaartje gehad, Vlekje, en dat was een schat van een beetje maar niet zo heel erg handtam.
Brammetje heeft echt een gruwelijke hekel aan kammen Hij probeert altijd die borstel half op te eten haha En Bokkie.. Ach zolang je hem eten geeft vind hij geg allemaal best
Ik heb hier ook net weer de nagels geknipt: ene cavia maakt het geen bal uit en blijft heerlijk zitten. De ander blijft maar zich omdraaien zoo handig kwestie van sneller zijn dan zij zich om kan draaien haha
Stefaaah
Geplaatst: 11-01-15 15:02
Hier lopen ze weer op aubiose, je zag ze echt zo vreemd lopen en denken: "Wat is dit nu weer" Nageltjes zijn geknipt, met de hulp van m'n papa. Ze waren best flink! Heb dan bij de langharige, Pesto, zijn kontje geknipt. Als ik dan toch bezig was
Is wel ideaal, hoef met dit spul maar 1 keer per week de bak te verschonen. Vlas is ondertussen in het binnenhok van de kippen belandt. Vond het zonde om weg te gooien en voor de kippen maakt het weinig uit, als het maar stofvrij is.
Ik verschoon 2x in de week de bak, ik heb zaagsel. En 2 x in de week moet echt, anders is het echt geen pretje met langharige en witte cavia's. Ik kam mijn cavia's wel elke keer met verschonen en knip ze ook kort aan de achterkant.
Hier alle kontjes geknipt bij de langharen dan! Wat groeit dat haar hard! Ook bij Wolle 1 van de lunken even het kontje gewassen en droog geföhnd dat vond ze wel lekker hihi. Alles weer verschoond dus ze kunnen er weer even tegenaan.
Ja, ze vinden het heerlijk. Ik zet hem vaak zo dat hij een beetje warme lucht blaast en niet zo hard. Ze gaan er heerlijk voor liggen. Zo erg dat zodra ze de föhn horen dan gaan ze fluiten. Neus in de wind en oogjes dicht. Zij zijn overigens wel de eersten, de rest vond het maar niks.
Ik doe dat hier nooit maar Wolle haar vacht is zo dik duurt te lang om zo te drogen. Ik dacht die is gelijk in paniek haha maar ze vond het geloof ik wel lekker ja!
Ja mooie tekening aan die kant hé Vind hem ook heel knap!
Ah spannend! Heb ik daar dan overheen gelezen? Wat wordt het voor eentje?
melody7
Geplaatst: 11-01-15 23:45
Ja hij is echt knap!!
Ik denk het wel, maar is voor Nibbit want die bitcht echt heel erg Hopelijk houd hij haar dan in toom en kunnen ze samen in de groep, zo niet hoop ik dat ze met z'n tweeën kunnen.. Deze is het, uit een opvang:
Ik gok CH-Teddy maar beetje moeilijk oordelen vanaf een foto..
Ik heb eigenlijk geen idee, zo van de foto denk ik rood.. Maar ik ben nog niet heel goed in kleuren, moet ze nu toevallig wel leren voor school, dat zijn er maar een paar maar ik leer ze meteen allemaal omdat ik t leuk vind
Eigenlijk heb ik er morgen toets van maar ik heb s ochtends een conditie test dus verwacht niet dat ik nog naar school kan