Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben er overigens al 2 dagen, en morgen weer, maar vandaag waren de hondjes aan de beurt
Zijn fokster heeft 'm geshowd en hoewel het voor mij poedersuiker was want ik moest me echt verstoppen, ging het wel heel goed schijnt
Verder dan dat kwam het niet, tot spijt van zowel de eigenaar van de veteranenteef als van mij hahahaha, Ollie houdt van de erering, haar teef vindt er niks aan
Maar we zijn erg blij, we hebben waar we voor kwamen. Nog leuker was het dat vriendje Shane beste reu en WW is geworden en neefje Finn beste jeugd en JWW werd! Het was een gezellige dag en ergens was ik blij dat ik om een uur of 4 op de bank kon crashen ipv in de voorkeurring stond
supergoed gedaan. Van harte gefeliciteerd!
en dan, als mijn studie het toe laat in de winter/voorjaar verder in België.

Was idd heel leuk om een hoop FB vrienden voor het eerst in het echt te zien, en heb erg veel fijne woorden over Ollie gekregen
Ben echt blij met m'n resultaten!
Niks gezien ook van de hele show, helaas.. Gisteravond tijdens de BIS keuring zat ik op hemelsbreed 200 meter in een lege hal de studio te bewaken en was ik dus veroordeeld tot het kijken naar de livestream
Waar ik achtereenvolgens Priscilla de Juniorhandling zag winnen en Gwen met Frosty de BEST IN SHOW zag binnenslepen. Was echt fantastisch om te zien en ik had er best wat voor over gehad om daar 200 meter verderop op de tribune te zitten
Kijken of het wil lukken om 'm 2x voor de HvJ te kwalificeren 
Ollie is dan echt klaar en Jamie is er gewoonweg nog niet klaar voor
Ik val in een gat jonguh
Naja mss zit er nog wat leuks in het vat, we zien wel
twee keer kwalificeren zou wel stijl zijn...
Neej schreef:Zo ik heb de Bolle ook maar even ingeschreven voor RotterdamKijken of het wil lukken om 'm 2x voor de HvJ te kwalificeren
Ik moet overigens ook maar eens op zoek naar een handling hondje volgend jaarOllie is dan echt klaar en Jamie is er gewoonweg nog niet klaar voor
Ik val in een gat jonguh
Naja mss zit er nog wat leuks in het vat, we zien wel
Pikkepor schreef:Dankjewel allemaal!![]()
Petitparis, Leuven zou zo maar kunnen!
Neej, inderdaad kijk maar uit voor dat zwarte gattwee keer kwalificeren zou wel stijl zijn...
Doe's iets over jezelf (en vooral je honden) vertellen
we zijn niet per se heel actief hier maar nieuwe meekletsers zijn altijd welkom
Neej schreef:@Diva2 leuk dat je hier binnenvaltDoe's iets over jezelf (en vooral je honden) vertellen
we zijn niet per se heel actief hier maar nieuwe meekletsers zijn altijd welkom

Heb een jaartje een jonge am. akita in training gehad en naja, laten we het zo zeggen, ik vond hém erg leuk, maar hij tolereerde mij slechts aan het einde van het lijntje
Na een jaar als z'n eigenaars dan het terrein op kwamen dan gaf ie zo'n half kwispeltje zo van "oh goh, jij bent het, soort-van-okee ofzo" en dat was het
IK vind het bij vachthonden iig wel echt "part of the deal", en als ik naar show ga dan steek ik daar dus ook werk in. Wil namelijk dat mijn honden echt op en top het heertje in de ring staan en dat betekent ook dat hun haar goed moet zitten
Mijn heren zijn écht wel hond en mogen lekker in de blub rennen of naar het strand ofzo, maar ik wás ze bv wel soort van regelmatig ivm bovenstaand
de meeste honden die ik in handen gehad hebben vinden het prima maar er zijn inderdaad ook exemplaren die continue naar hun eigen baasjes lopen te zoeken. Jamie is ook zo trouwens, toen Gill 'm afgelopen WDS geshowd heeft moest ik serieus naar een andere hál
Ianthe schreef:Als je geen zin hebt om de vacht goed te verzorgen voor een show, dan zou ik er geeneens aan beginnen. Die honden zijn allemaal in super conditie, baasjes steken daar heel wat werk in. Dan is het gewoon verspilling van je geld om er met eentje aan te komen die zo uit de tuin geplukt is en klaar.
Als je naar een show gaat, vind ik ook gewoon dat je moet zorgen dat je hond er helemaal super uitziet en daar wat moeite voor doen. Ik heb dan kortharen altijd, dus in mijn geval alleen nagels knippen en onder de douche. Maar als ik een langhaar had, dan zou ik daar ook wel wat meer werk in steken.
Ziet er toch ook gewoon gaaf uit, zo´n mooie Akita.
[ Afbeelding ]