Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neej schreef:Zo ik heb de Bolle ook maar even ingeschreven voor RotterdamKijken of het wil lukken om 'm 2x voor de HvJ te kwalificeren
Ik moet overigens ook maar eens op zoek naar een handling hondje volgend jaarOllie is dan echt klaar en Jamie is er gewoonweg nog niet klaar voor
Ik val in een gat jonguh
Naja mss zit er nog wat leuks in het vat, we zien wel
Pikkepor schreef:Dankjewel allemaal!![]()
Petitparis, Leuven zou zo maar kunnen!
Neej, inderdaad kijk maar uit voor dat zwarte gattwee keer kwalificeren zou wel stijl zijn...
Neej schreef:@Diva2 leuk dat je hier binnenvaltDoe's iets over jezelf (en vooral je honden) vertellen
we zijn niet per se heel actief hier maar nieuwe meekletsers zijn altijd welkom
Ianthe schreef:Als je geen zin hebt om de vacht goed te verzorgen voor een show, dan zou ik er geeneens aan beginnen. Die honden zijn allemaal in super conditie, baasjes steken daar heel wat werk in. Dan is het gewoon verspilling van je geld om er met eentje aan te komen die zo uit de tuin geplukt is en klaar.
Als je naar een show gaat, vind ik ook gewoon dat je moet zorgen dat je hond er helemaal super uitziet en daar wat moeite voor doen. Ik heb dan kortharen altijd, dus in mijn geval alleen nagels knippen en onder de douche. Maar als ik een langhaar had, dan zou ik daar ook wel wat meer werk in steken.
Ziet er toch ook gewoon gaaf uit, zo´n mooie Akita.
[ Afbeelding ]