Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Ik gooi hem hier ook even in de groep, mocht iemand toevallig nog op zoek zijn naar zo'n tuig.
Ik ga ze toch niet gebruiken want de kleur kan ik me niet overheen zetten, heb ze al bijna twee jaar en één echt amper gebruikt.
kiwiwitje schreef:Mengen, dus met rund of met gemalen houdbare worst.
Lekkere dingen eroverheen/doorheen. Al andere merken geprobeerd?
kiwiwitje schreef:Dat de worsten stinken is echt niet normaal. Ik heb ze zelf ook altijd en vind er amper geur aan zitten eigenlijk.
Ik zou kijken of je t ergens anders kan halen. En dan ergens waar je per rol kan halen. Per doos is totaal niet handig en niet gebruikelijk voor kivo eigenlijk..
PSvanLot schreef:kiwiwitje schreef:Dat de worsten stinken is echt niet normaal. Ik heb ze zelf ook altijd en vind er amper geur aan zitten eigenlijk.
Ik zou kijken of je t ergens anders kan halen. En dan ergens waar je per rol kan halen. Per doos is totaal niet handig en niet gebruikelijk voor kivo eigenlijk..
Bij Kivo is het wel gebruikelijk om per door te kopen. Als je het besteld sowieso, maar ik ga altijd naar de winkel in Veldhoven en daar kun je de rollen los kopen, maar ook met een doos tegelijk. Je kunt dan zelf mengen, maar voor een pup zijn er 2 smaken dus dan doe ik half/half.
De worsten stonken echt enorm. De geur was gewoon ranzig.
PSvanLot schreef:Klopt, je mag er zoveel kopen als je wilt. Maar er is toch niets mis met een grote hoeveelheid tegelijk in te vriezen? Ik haal een doos en daar kan ik dan een week of 3 mee vooruit geloof ik. Ze zouden toch niet mogen ruiken begrijp ik?
Wordt enorm veel gedaan, ben nooit alleen als ik in de winkel ben en iedereen neemt grotere hoeveelheden mee.
PSvanLot schreef:kiwiwitje schreef:Dat de worsten stinken is echt niet normaal. Ik heb ze zelf ook altijd en vind er amper geur aan zitten eigenlijk.
Bij Kivo is het wel gebruikelijk om per door te kopen. Als je het besteld sowieso, maar ik ga altijd naar de winkel in Veldhoven en daar kun je de rollen los kopen, maar ook met een doos tegelijk. Je kunt dan zelf mengen, maar voor een pup zijn er 2 smaken dus dan doe ik half/half.
De worsten stonken echt enorm. De geur was gewoon ranzig.
Zoe_97 schreef:PSvanLot schreef:Klopt, je mag er zoveel kopen als je wilt. Maar er is toch niets mis met een grote hoeveelheid tegelijk in te vriezen? Ik haal een doos en daar kan ik dan een week of 3 mee vooruit geloof ik. Ze zouden toch niet mogen ruiken begrijp ik?
Wordt enorm veel gedaan, ben nooit alleen als ik in de winkel ben en iedereen neemt grotere hoeveelheden mee.
Ik koop zelfs per vriezer gelijk. Voor dik 200 kg heb ik hier momenteel gelijk gekocht. En nee. Die stinken echt niet.
CupCakes_ schreef:Toen wij begonnen zijn met vers voeren , was dat met Kivo.in het begin was het echt wel goede kwaliteit, maar dat werd steeds minder. Daarom zijn we overgestapt op een ander merk. Laatst heb ik sporadisch uit nood een paar rollen Kivo moeten halen. Maar die zagen er echt niet fris uit. En je kan mij niet vertellen dat ik elke keer als ik sporadisch een rol daarvan haal het een verkeerde batch is.
Zoe_97 schreef:PSvanLot schreef:Klopt, je mag er zoveel kopen als je wilt. Maar er is toch niets mis met een grote hoeveelheid tegelijk in te vriezen? Ik haal een doos en daar kan ik dan een week of 3 mee vooruit geloof ik. Ze zouden toch niet mogen ruiken begrijp ik?
Ik koop zelfs per vriezer gelijk. Voor dik 200 kg heb ik hier momenteel gelijk gekocht. En nee. Die stinken echt niet.