Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ierpier schreef:Sterkte NAIWHL. Wat vreselijk naar zo
Die babykonijntjes hier oooh wat schattig
Onze Eva is eindelijk goed aan het bijtrekken van de e-cuniculi. Heeft toch wel bijna 3 weken geduurd voor ze weer wat rechter werd en nu bijna een maand in totaal. Ze was echt zo scheef, 't arme ding. Inmiddels nog wel een beetje een scheef kopie, maar ze staat verder weer goed op d'r pootjes en is vrolijk. Over een paar dagen is de kuur af en mogen zijn en dr vriendje weer in de tuin
xXutopiaXx schreef:Lavendel mogen ze wel jaKamille ook, maar da's vooral lekker verzachtend voor de maag
En dan geef ik het inderdaad gedroogd... misschien eens kijken naar die bachbloesems? Die ze ook aan paarden geven? Vaak liggen paarden en konijnen wel aardig op 1 lijn wat betreft wat ze mogen/kunnen eten...
Edit:
Hier staan ook een hoop kruiden, uitgelegd met de werking erbij. Zoek ([SHIFT] + [F]) even op 'rust' of 'kalm' en je vindt er wel een aantalZo ook valeriaan zag ik!
https://www.bunnybunch.nl/informatie/kr ... r-konijnen
HorseTimeXL schreef:Even nog een vraag. Nu de datum van de castratie nadert merk ik dat ik toch onrustig wordt en het best spannend vind als ik Bram nu vrolijk rond zie huppelen.
Maar de eventuele stress van de reis en de DA weegt toch niet op tegen het feit dat hoi straks een vriendinnetje krijgt?
Soms ontglipt mij het gevoel van och wat doe ik hem toch aan helemaal naar de DA onder narcose etc haha
_Tarzan schreef:HorseTimeXL schreef:Even nog een vraag. Nu de datum van de castratie nadert merk ik dat ik toch onrustig wordt en het best spannend vind als ik Bram nu vrolijk rond zie huppelen.
Maar de eventuele stress van de reis en de DA weegt toch niet op tegen het feit dat hoi straks een vriendinnetje krijgt?
Soms ontglipt mij het gevoel van och wat doe ik hem toch aan helemaal naar de DA onder narcose etc haha
Dat ene dagje stress weegt echt niet op tegen een leven lang heel gelukkig met een maatje. Je doet er echt goed aan hoor,, 1 konijn is namelijk geen konijnJe zult het vanzelf zien als hij een maatje heeft. Dan wil je nooit meer een konijn alleen!
xXutopiaXx schreef:Zo dan... dat was een heftige koppeling dan!Hopelijk verloopt het nu allemaal wat beter
HorseTimeXL schreef:Wat is jullie mening over de stelling: konijnen zijn buiten gelukkiger? Ik las dat iemand dat ergens op facebook zei. Klopt dat? Zoals jullie weten wordt Bram gecastreerd dinsdag en wordt als de tijd rijp is gekoppeld. Het liefst hou ik ze binnen, omdat het zo gezellig is. Maar als het echt zo is dat ze buiten gelukkiger zijn, moet ik ze wellicht wel buiten gaan houden. Uiteraard daarbij gezegd dat ze binnen in een ren omen en een hokje hebben en als ik er ben gewoon los lopen door heel het huis (het is snoer vrij gemaakt etc) en uiteraard probeer ik ook zo veel mogelijk ruimte dan buiten te creëren als het moet.