We hebben er een paar bekeken en ook een ander ras en we zijn op bezoek geweest, we vonden hun wel een goed adresje
@cursebreaker, dank je wel voor de tips. Ik zal voerwijzer onthouden, en heb net een FB groep voor gf liefhebbers gevonden
Wat betreft mijn werk: mee naar korte werk bezoekjes om mee te beginnen had ik inderdaad ook bedacht. Alleen ik heb niet de ideale auto, ik heb een sedan met lage achterklep, daar kan geen bench in. Daarnaast ligt al mijn gereedschap etc achterin. Dus dan zou het op de achterbank moeten, met een bench. Of zou ze vanaf het begin ook met een speciale hondengordel aangeleerd mogen worden?
@oshaa heel spannend, zeker!
Bedankt voor de tip, ik zal ze eens opzoeken. De naam sexier than a squirrel onthoud ik wel
engels is gelukkig ook geen probleem.Bedankt!
. Maar een jaar is een mooie lengte voor een opleiding. Ben benieuwd naar hoe het gaat bevallen!

Benieuwd ook hoe de kat gaat reageren en vice versa hihi. Hier gaat het op zich dus ook prima met hond/kind. Milan is ook opgegroeid met een hond + ik ben wat dat betreft ook wel iemand al wat daar bovenop zit en gewoon echt van beide kanten eist dat ze gewoon goed leren omgaan met elkaar en daarin tolereer ik dan ook weinig als het op bepaalde ‘regels’ aankomt. Ik vind het idd ook echt belangrijk dat m’n kind leert om rustig en fatsoenlijk met dieren om te gaan (kan ook echt bloedlink worden van kinderen die dieren pesten en/of pijn willen doen. Ben daar echt heel erg allergisch voor
stom dat je geen Engels kan. Daar heb ik al veel plezier met de trick dog en de ccf mee gehad