Maar ik kreeg vanacht wel leuke mails

Nu nog 2-4 weken wachten...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djinnie schreef:Dank je wel, Zoe_97. Duidelijk geschreven, verhelderend en mooie vergelijkingsfoto's.
De foto ligt bij een andere kliniek en ik houd sowieso rekening met gewoon een duidelijke C. Dan zal mijn reu zeker niet op de deklijst komen. Verder geen probleem, hij is mijn huishond. De fokker zal het jammer vinden, maar geen vrouw overboord.
Van het flyballen vind ik het wel jammer, maar goed, er zijn meerdere minder belastende sporten die we samen prima kunnen doen.
Zoe_97 schreef:Over sport ga ik geen uitspraak doen.
Ik had 2 honden in de flyball, waarvan 1 mee op wedstrijd ging (op internationale kast). Maar nadat een teamgenoot een ongeluk kreeg met mis springen (barst in de heup) en dat ik teveel mensen in de sport honden ten koste van alles toch lieten lopen op wedstrijd (hond had heup uit de kom, 3 weken verplichte rust van dierenarts, 3 dagen na de blessure hadden ze een hond tekort op wedstrijd. Raad eens wie in het team stond......)
mirjamalvaro schreef:Jep. En ook gehoord dat de beoordelinhen hier nog wel eens te wensen over laat. Waardoor goede heupen toch C oid krijgen. Geen idee of dat waar is. Maar niet goed voor mijn zenuwen.