mamma

pappa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarmaChansy schreef:als we naar de generatie aanduiding kijken is dit dus een F1B nest (backcross) dus 75% sibeer en 25% pom
[ [url=m/qCgy9F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mFlr0N.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WxgQZu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AfHafE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pshoRy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fmZOal.jpg]Afbeelding[/url] ]
xDenies schreef:Dat snap ik. Maar ik heb toch wel even een heel ander beeld bij een pomeriaan x husky kruisingZeker na alle ophef van een paar dagen terug.
En dat staat los van alleen het klein zijn.
xDenies schreef:Dat snap ik. Maar ik heb toch wel even een heel ander beeld bij een pomeriaan x husky kruisingZeker na alle ophef van een paar dagen terug.
KarmaChansy schreef:xDenies schreef:Dat snap ik. Maar ik heb toch wel even een heel ander beeld bij een pomeriaan x husky kruisingZeker na alle ophef van een paar dagen terug.
Oh ja kijk ik vind balto goed en hoe een pomsky moet zijn, rustiger karakter dan een hus, echter nog wel genoeg pit. Kleiner als een normale hus maar niet zo klein als een klee klai bv. Ze kunnen dus ook beter tegen de kou als de gemiddelde pom. Ze kunnen wel vocaal zijn maar dat geld voor veel honden. Het zijn ook echte clowns, ze leren ook vaak beter als de gemiddelde koppige huksy![]()
Kijk in de USA heb je die hele kleine pomskys wollig en worden alleen gefokt op zo klein mogelijk