Daarom! Hij blijft voor mij de knapste. Krijg net de prijzen via mail. 65 euro voor het verwijderen. Valt nog mee, maar inmiddels staat ons badavontuur op 130 euro, heb hem vandaag maar samen met mijn dochter in de badkuip gezet
Ben nu ook twee weken vrij. Alleen de 31ste nog werken. En dan pas weer 12 januari. Heerlijk!
Gaia
Geplaatst: 24-12-14 17:27
Oh LoesLucky, nu echt bijna! Lekker aftellen en dan lang genieten!
Hier zit Yaro inmiddels toch aan de brokjes voor gruis. Hij ging weer steeds meer plassen. Onder de microscoop was het heel duidelijk te zien, struviet. Nog even een foto gemaakt, maar geen rare dingen verder. Nu dus aan het urinaryvoer. Het is niet anders. Heb me wel al even verdiept in wat geadviseerd wordt door mensen die ook kvv geven. En ik lees wel heel wat positieve reacties op Eurologist tabletjes. Is dat bekend bij iemand van hier? Komt van de huisdierendokter.nl. Dus meteen maar een potje besteld. Ik wil hem toch weer graag over hebben op kvv uiteindelijk. En omdat hij nog zo jong is, is het ws toch wel iets wat steeds terug zal komen. Verder vermaken ze zich prima, onze rexjes
Zo leuk Loes, eindelijk en heerlijk 2 weken vakantie
Gaia, heerlijk zooitje heb je! In het nieuwe jaar echt even een date plannen. Balen van yaro toch aan de brokjes, ik heb er geen ervaring mee met die tabletjes hopelijk helpt het! Zal bij hun ook eens kijken voor oorsmeer/oormijt producten....
Ik ben ook weer aan het switchen, na bijna 2 maanden op de carocroc toch niet tevreden, het werd weer minder. Geen diarree maar zachtere gevormde poep waardoor pootjes en kontjes weer schoonmaken weer vaker voor kwam bij Knox. Da denkt overgevoelige darmen. Nu Sanabelle no grain sinds gister aan het introduceren, en anders toch uitgebreid ontlastings onderzoek bij Knox. Maar da sluit het meeste aan parasieten e.d uit want Wax heeft nergens last van.
Hebben jullie nog leuke plannen komende dagen? Ik ga vanavond lekker relaxen met m'n mannetjes want morgen zijn ze eigenlijk de hele dag en avond alleen en dat vind ik zielig haha ben echt een muts geworden met hun!
Gaia
Geplaatst: 24-12-14 18:33
We gaan zeker even wat plannen in het nieuwe jaar Volgens mij heb ik daar ook wel het eea aan oorsmeer/mijt producten gezien. Succes met je zoektocht naar juist voer. Het is echt even zoeken. Dat was bij ons ook, ze zijn echt gevoelig op die darmen.
Wij zijn vrij met de kerstdagen. Ik moest eigenlijk werken, maar er zijn zo weinig kinderen, dat er mensen van de dienstlijst af moesten. Ivm uren wilde niet iedereen, mmm ik offer me wel op Tweede kerstdag gaan we naar mijn schoonouders voor het diner. Verder inderdaad ook heerlijk relaxen met de katjes. Ik wil ze ook niet te lang alleen laten. Ik zal niet zomaar ergens een nachtje blijven logeren
Splash_
Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-14 20:08
Ja hopelijk Is het juiste voer nu eindelijk eens gevonden, wil mijn Litter robot gebruiken zou een mooi kerstkadootje zijn van Knox! anders nog taste of the wild, orijen of josera sensi cat op de lijst.
Lekker vrij en klinkt als een relaxte kerst, ik zou mijzelf ook hebben opgeofferd . Ik moet morgenochtend nog werken op Schiphol, maar 87000 passagiers en dat Is weinig. 's avonds eten bij mijn moeder en 2e met mijn vader en familie samen. Heb niet zoveel met kerst maar zo Is het goed te doen.
Nee, we hebben intensieve zorg voor haar gedragen voor ongeveer een 5 dagen. Om 4 uur 's nachts de wekker zetten, controleren etc. Maandag de knoop doorgehakt toen we de uitslag hoorden van haar nieren
jawel plaatsjes genoeg maar die stomme photobucket doet het natuurlijk niet op de mijn foon...nu even uploaden op de pc....moment
YazhiSien
Geplaatst: 26-12-14 23:05
slapen op de terugweg
playtime
en lekker slapen bij mij
het gaat echt super goed, hij loopt hier rond alsof hij er al jaren is. Vince loopt op voor hem, hij blaast namelijk, doodeng natuurlijk. Valya was super enthousiast, tot ze een mep kreeg. Toen was ze rustiger, Hij eet, drinkt, poept en plast....