doen we, gezellie wat je zou kunnen doen is in drukke gebieden even aan de lange (speur) lijn lopen dat als ze gaat rennen je haar meteen bij je kan halen (zonder je te veel zorgen te maken ) en belonen voor het netjes naast je mee lopen. zo leert ze nl 2 dingen, ik kan/hoef niet weg te rennen en als ik netjes naast mee loop word ik gesteund dus hoef nergens bang voor te zijn
Silence
Scheelt dat er voor deze wedstrijd geen startlicentie nodig is + palen en wip zitten bij de debutanten niet in het parcours Eigenlijk wil ik met mijn eigen smurf... maar die is dan nog geen 18 maand.
Ah, de benefiet voor de belgische herder. Als het goed is ben ik er ook Die is dan net 18 maanden
Wij hadden afgelopen weekend onze 1e wedstrijd. Op wat domme fouten van mij na liep ze echt heerlijk. Ze heeft eindelijk een aardige basissnelheid op vreemd terrein. Ze gaat nog niet zo hard als thuis maar dat komt hopelijk nog Laat ik haar eerst op deze snelheid maar eens foutloos rond kunnen sturen Ook haar raakvlak op de kat was super. Die hadden we net vrijdags op een andere manier getraind en ze deed 'm zoals moest. Whoeij!