De foto van de hondjes was niet zo maar gemaakt, gingen eerst wat pretbekkies vooraf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiimm_ schreef:Vandaag hebben wij een heerlijke wandeling gemaakt in de Soesterduinen samen met Sandra en Nicky en de hondjesCody, Mezzy en Roetsj gingen echt super samen. Lekker spelen maar ook hun eigen gang
Het was wel echt een wandeling met stukjes door mulle zand, was goed voor mijn conditie
Ik vond dit zelf een super fijne lange wandeling, niet zo'n klein rondje als bij de Loonse & Drunense duinen
De foto van de hondjes was niet zo maar gemaakt, gingen eerst wat pretbekkies vooraf
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
KimD schreef:Dat klinkt top! Heb je toevallig een parkeerplaats/ route voor me? We willen een nestmeeting organiseren in het najaar maar daar wel een wandeling aankoppelen en de kleine rondje in de Loonse & Drunense duinen kom ik mijn bed niet voor uit.
Nicky91 schreef:KimD schreef:Dat klinkt top! Heb je toevallig een parkeerplaats/ route voor me? We willen een nestmeeting organiseren in het najaar maar daar wel een wandeling aankoppelen en de kleine rondje in de Loonse & Drunense duinen kom ik mijn bed niet voor uit.
Als je de blauwe route volgt, loop je om de zandverstuiving heen. Je zou dan aan het eind van je route(als je er nog niet klaar mee bent) de zandverstuiving kunnen oversteken.
De gele route is iets langer, maar geen idee hoe die loopt. Nog niet geprobeerd.
Kiimm_ schreef:Nicky91 schreef:
Als je de blauwe route volgt, loop je om de zandverstuiving heen. Je zou dan aan het eind van je route(als je er nog niet klaar mee bent) de zandverstuiving kunnen oversteken.
De gele route is iets langer, maar geen idee hoe die loopt. Nog niet geprobeerd.
Volgens de link hierboven is die gele route dus korter
Flux schreef:Kan niet wachten ook zulke wandelingen te kunnen maken! Al moet ik nu genieten van de puppytijd want die schijnt zo voorbij te zijn(al vind ik het echt wel pittig haha)
Appa op de renbaan ook zo cute! Wat gaaf dat dat zo bij je in de buurr zit!
Ik heb een vraag wel. Wie kan mij meer vertellen over titreren? Vesper is dus bij de fokker getritert met goede waarden (advies met 13 a 14 weken weer pas). Echter is het hele nest panisch van de auto (kwijlen, zoveel kwijlen en paniek, uiteindelijk braken, nog voor de auto gestart is). En ik kan niet anders dan denken dat die eerste autorit naar de dierenarts voor die titer er mee te maken heeft.
Anyway ik heb voor morgen netjes een afspraak bij een dierenarts die titreert voor de gezondheidscheck. Ik wilde daar dan ook de titer bespreken ten opzichten van normaal vaccineren. Alleen, die dierenarts moet ik 20 minuten voor rijden.![]()
Wie kan mij vertellen hoe het titreren werkt? Ze hebben maar 1 druppel bloed nodig, maar gebruiken ze hier gewoon een IV naald voor? Dat lijkt me toch ook naar voor zon kleintje.
Alternatief is de gezondheidscheck en 9 weken enting hier bij mij in het dorp laten doen. Zij zijn echter vrij ouderwets en titreren sowieso niet. Sta er ook niet perse op goede voet mee.
Wil uiteraard gewoon het beste voor Vesper maar weet het even niet. Iemand tips of advies?
Flux schreef:Ze zijn een keer of 3 met de auto weggeweest. En dan nummer 4 met ons mee naar huis, anderhalf uur.
Dus jij zegt morgen gewoon inladen en gaan rijden? Heb je dingen toegepast bij jouw honden om de auto positiever te maken of kwam het gewoon met de tijd?
Vind het zo triest te zien. En tijdens de autorit kan ik ook niks voor haar betekenen.
En bloedafname is wel met een naald in de ader denk ik toch?
Oshaa schreef:Altijd fijn om te lezen dat er meer mensen zo over denken!
KimD ik ga die van het kind knuffelen onthouden - geen idee of ik dat zou durven, maar leuk is die wel!
Midden in al het op zoek werk en geregel voor ons vertrek naar Canada ben ik er achter gekomen dat je geen hondenvoer mee mag nemen het land in. Alleen als je uit de VS komt en in de VS geproduceerd voer mee hebt (orginele en dichte verpakking) mag het wel. Nu kan ik hier wel VS voer krijgen (Taste of the Wild bijvoorbeeld), dus ik overweeg daar een dichte 2 kg zak van mee te nemen. Dan is het in ieder geval in de VS geproduceerd.
We komen om middernacht ofzo aan.Op zijn vroegst kunnen we dan pas de volgende ochtend eten halen, terwijl hij al 24 uur voor vertrek (en dan de tijd vd reis niet meegenomen) "moet" vasten. Vind het dan wel wat zielig voor hem als hij dan nog langer moet wachten. Of we moeten hem op hamburgers gaan zetten ofzo, dat kan natuurlijk ook.
Echt de dingen waar je rekening moet houden zijn eindeloos!
KimD schreef:Een hond kan prima langere tijd vasten, maak je geen zorgen! Hij zal waarschijnlijk blijer zijn dat hij zijn benen weer kan strekken dan dat hij eten wilt. En in het ergste geval, mocht je de mogelik hebben, kook je wat kip en rijst of inderdaad een burgertje, alhoewel die wat vet is waarschijnlijk.Of een broodje of weet ik wat.
Ik zou het om het geregel ook niet kunnen, je zou me kunnen wegdragen vanwege de stress.![]()
Moeten jullie ook nog een huis en dergelijke verkopen?