Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Ik zou met zo'n teef niet fokken. Als een natuurlijke dekking niet mogelijk is is ze mi niet geschikt ongeacht of de oorzaak lichamelijk is of tussen de oren zit.
denise04 schreef:Ja ze gaan super nu. We hebben wel getobd hoor. Elke dag waren er wel 1 of 2 pups die niet goed aan kwamen of zelfs afvielen. Alles aan de dunne poep incl. moeders. Maar afgelopen maandag ontwormd en ineens gaan alle pups aankomen. Nog geen 100 gram per dag hoor, dat gaat ook niet met 12, maar elke dag wel alle pups aangekomen en ze zijn ook veel tevredener nu. Rustiger niet want ze wandelen al aardig en zetten dus de hele werpkist op stelten![]()
https://youtu.be/tUNJBR2jWl8
kiwiwitje schreef:Ja dat geloof ik wel. Ik ken een sbt fokker en die had 12 pups en liet de pups echt in rondes drinken. Want anders werd t niks.
djinnie schreef:Heeft er hier iemand wel eens een flink verschil gehad tussen de beoordeling van de röntgenfoto op de kliniek en de beoordeling van diezelfde foto door de raad van beheer? Dit betreffende HD onderzoek.
djinnie schreef:Ik heb nu een andere arts, in een andere kliniek, gevraagd om naar de foto's te kijken. Even afwachten wat zijn oordeel is en aan de hand daarvan dien ik wel of geen bezwaar in. Het gaat om het verschil tussen HD-A en HD-C. En buiten het hele dekreu traject verhaal sport ik met de hond. Onder andere flyball. Met HD-C ga ik flyball toch heroverwegen...